Aktualizacja: 31.05.2016 06:34 Publikacja: 30.05.2016 19:53
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
76 proc. polskich przedsiębiorców ma świadomość, że w maju weszło w życie nowe unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez kancelarię Cameron McKenna Greszta i Sawicki.
Tylko 15 proc. ankietowanych planuje zwiększenie zasobów ludzkich i finansowych na ochronę danych. W badaniu CMS wzieło udziała ponad 100 firm. Połowa z nich zatrudnia powyżej 500 osób. Połowa badanych uważa, że ochrona prywatności jest ważna, choćby dlatego, że oczekują jej klienci. Ta kwestia od dawna jest przez część polskiego biznesu traktowana po macoszemu – uważa radca prawny z CMS Marcin Lewoszewski, pomysłodawca i jeden z autorów raportu przygotowanego po badaniu.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas