Aktualizacja: 31.05.2016 06:34 Publikacja: 30.05.2016 19:53
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
76 proc. polskich przedsiębiorców ma świadomość, że w maju weszło w życie nowe unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez kancelarię Cameron McKenna Greszta i Sawicki.
Tylko 15 proc. ankietowanych planuje zwiększenie zasobów ludzkich i finansowych na ochronę danych. W badaniu CMS wzieło udziała ponad 100 firm. Połowa z nich zatrudnia powyżej 500 osób. Połowa badanych uważa, że ochrona prywatności jest ważna, choćby dlatego, że oczekują jej klienci. Ta kwestia od dawna jest przez część polskiego biznesu traktowana po macoszemu – uważa radca prawny z CMS Marcin Lewoszewski, pomysłodawca i jeden z autorów raportu przygotowanego po badaniu.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas