Aktualizacja: 29.05.2016 16:25 Publikacja: 29.05.2016 15:07
Za realizację działania 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji marek produktowych – Go to Brand" programu „Inteligentny rozwój" odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Przewiduje ono dotacje dla tych firm, które będą rozwijać działalność eksportową na nowych rynkach. Innymi słowy, ma ono przyczynić się do internacjonalizacji przedsiębiorstw poprzez zmniejszenie po ich stronie kosztów, wynikających z podjęcia różnych działań promocyjnych, w tym przede wszystkim wynikających z udziału w międzynarodowych targach, wystawach lub misjach gospodarczych.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas