Aktualizacja: 28.05.2016 16:53 Publikacja: 28.05.2016 15:58
Foto: 123RF
Jeżeli przedsiębiorca z tej branży chciałby ubiegać się o dofinansowanie i zrobić to w ramach programu zatwierdzonego dla tego sektora, musi się liczyć z obowiązkiem wybrania przynajmniej jednego rynku docelowego wyłonionego dla tego programu i wzięcia udziału w ściśle określonych imprezach promocyjnych.
A program dla tej branży zakłada, że podbój rynków zagranicznych powinien nastąpić przynajmniej na terenie: Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Ukrainy, Rosji, Japonii, Turcji, Indonezji, Chin lub Korei Południowej. Oznacza to, że przedsiębiorca musi wskazać przynajmniej jedno z tych państw, jako rynek docelowy i miejsce ekspansji. Oprócz tych krajów może oczywiście postawić jeszcze na inne rynki, w ramach działań samodzielnie zaplanowanych.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas