Aktualizacja: 28.05.2016 16:53 Publikacja: 28.05.2016 15:58
Foto: 123RF
Jeżeli przedsiębiorca z tej branży chciałby ubiegać się o dofinansowanie i zrobić to w ramach programu zatwierdzonego dla tego sektora, musi się liczyć z obowiązkiem wybrania przynajmniej jednego rynku docelowego wyłonionego dla tego programu i wzięcia udziału w ściśle określonych imprezach promocyjnych.
A program dla tej branży zakłada, że podbój rynków zagranicznych powinien nastąpić przynajmniej na terenie: Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Ukrainy, Rosji, Japonii, Turcji, Indonezji, Chin lub Korei Południowej. Oznacza to, że przedsiębiorca musi wskazać przynajmniej jedno z tych państw, jako rynek docelowy i miejsce ekspansji. Oprócz tych krajów może oczywiście postawić jeszcze na inne rynki, w ramach działań samodzielnie zaplanowanych.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas