Aktualizacja: 27.05.2019 12:26 Publikacja: 27.05.2019 12:26
Foto: 123RF
Na początek wydawałoby się najprostsza sprawa – strona internetowa. W dzisiejszych czasach każdy chce ją mieć. Często to najlepsza wizytówka i jeden z najskuteczniejszych sposobów na zdobycie klientów. Ważne, by nie dać się przez nią złapać przestępcom.
- Jeśli „trzymasz" stronę na swoim serwerze, pamiętaj o aktualizacjach bezpieczeństwa i ważnym oprogramowaniu. Jeśli do firmowej witryny logują się Twoi współpracownicy, wymagaj od nich, aby robiąc to stosowali bezpieczne hasła. Kolejna sprawa – ogranicz możliwość przesyłania plików bezpośrednio na serwer i rozważ możliwość przeprowadzenia testów bezpieczeństwa witryny. Dobrym pomysłem jest także zarejestrowanie nazw domenowych brzmiących podobnie do adresu Twojej strony WWW. Chodzi m.in. o to, aby nikt nie podszywał się pod Twoją firmę - wskazuje Ministerstwo Cyfryzacji.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas