Aktualizacja: 27.05.2019 12:26 Publikacja: 27.05.2019 12:26
Foto: 123RF
Na początek wydawałoby się najprostsza sprawa – strona internetowa. W dzisiejszych czasach każdy chce ją mieć. Często to najlepsza wizytówka i jeden z najskuteczniejszych sposobów na zdobycie klientów. Ważne, by nie dać się przez nią złapać przestępcom.
- Jeśli „trzymasz" stronę na swoim serwerze, pamiętaj o aktualizacjach bezpieczeństwa i ważnym oprogramowaniu. Jeśli do firmowej witryny logują się Twoi współpracownicy, wymagaj od nich, aby robiąc to stosowali bezpieczne hasła. Kolejna sprawa – ogranicz możliwość przesyłania plików bezpośrednio na serwer i rozważ możliwość przeprowadzenia testów bezpieczeństwa witryny. Dobrym pomysłem jest także zarejestrowanie nazw domenowych brzmiących podobnie do adresu Twojej strony WWW. Chodzi m.in. o to, aby nikt nie podszywał się pod Twoją firmę - wskazuje Ministerstwo Cyfryzacji.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas