Reklama

W grupie raźniej. Polskie firmy wchodzą we franczyzę. Czy i w jakich branżach to się opłaca?

Prowadzenie sklepu, punktu gastronomicznego czy usługowego w ramach franczyzy staje się dla coraz większej liczby Polaków sposobem na biznes. Szybko przybywa też firm, które decydują się na rozwój w ramach tego modelu biznesowego.

Publikacja: 04.10.2024 04:30

W grupie raźniej. Polskie firmy wchodzą we franczyzę. Czy i w jakich branżach to się opłaca?

Foto: rp.pl/Weronika Porębska

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jakie są główne rodzaje systemów partnerskich oraz jakie są ich wady i zalety
  • Z jakimi kosztami wiąże się taka działalność
  • W jakich sektorach firmy najczęściej rozwijają się poprzez franczyzę
Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Era „ciemnych fabryk”. AI bierze się za produkcję
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Raporty ekonomiczne
Branża IT z większym optymizmem, lecz nadal tnie zatrudnienie
Raporty ekonomiczne
Kawa i hot-dogi robią swoje. Choć w dyskontach ruch rośnie, to mogą się bać
Raporty ekonomiczne
Koniunktura w polskiej gospodarce na ścieżce mozolnej poprawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Raporty ekonomiczne
Boom inwestycji publicznych. Ale liczy się jakość, a nie ilość
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama