W grupie raźniej. Polskie firmy wchodzą we franczyzę. Czy i w jakich branżach to się opłaca?

Prowadzenie sklepu, punktu gastronomicznego czy usługowego w ramach franczyzy staje się dla coraz większej liczby Polaków sposobem na biznes. Szybko przybywa też firm, które decydują się na rozwój w ramach tego modelu biznesowego.

Publikacja: 04.10.2024 04:30

W grupie raźniej. Polskie firmy wchodzą we franczyzę. Czy i w jakich branżach to się opłaca?

Foto: rp.pl/Weronika Porębska

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jakie są główne rodzaje systemów partnerskich oraz jakie są ich wady i zalety
  • Z jakimi kosztami wiąże się taka działalność
  • W jakich sektorach firmy najczęściej rozwijają się poprzez franczyzę
Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Cyberochrona polskich firm dziurawa jak sito. Oto najsłabszy punkt
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Raporty ekonomiczne
Co trzeci Polak uważa, że centrów handlowych jest za dużo
Raporty ekonomiczne
Mieszkanie na wynajem od firmy. Czym kusi PRS?
Raporty ekonomiczne
Europa przeprasza się z autami na prąd
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Raporty ekonomiczne
Nagła zmiana trendu: klienci znów chętnie kupują auta na prąd
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście