W grupie raźniej. Polskie firmy wchodzą we franczyzę. Czy i w jakich branżach to się opłaca?

Prowadzenie sklepu, punktu gastronomicznego czy usługowego w ramach franczyzy staje się dla coraz większej liczby Polaków sposobem na biznes. Szybko przybywa też firm, które decydują się na rozwój w ramach tego modelu biznesowego.

Publikacja: 04.10.2024 04:30

W grupie raźniej. Polskie firmy wchodzą we franczyzę. Czy i w jakich branżach to się opłaca?

Foto: rp.pl/Weronika Porębska

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jakie są główne rodzaje systemów partnerskich oraz jakie są ich wady i zalety
  • Z jakimi kosztami wiąże się taka działalność
  • W jakich sektorach firmy najczęściej rozwijają się poprzez franczyzę
Pozostało 98% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Raporty ekonomiczne
Czy powstanie polska DARPA? Wojsko potrzebuje start-upów
Raporty ekonomiczne
Fuzje i przejęcia. Na celowniku spółki technologiczne
Raporty ekonomiczne
Polskie firmy oswajają się z zagranicznymi pracownikami. Chcą ich więcej
Raporty ekonomiczne
Cyfryzacja w Polsce wreszcie przyspieszyła
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Raporty ekonomiczne
Boom na AI omija polski przemysł. Dlaczego firmy są sceptyczne?