Reklama

W grupie raźniej. Polskie firmy wchodzą we franczyzę. Czy i w jakich branżach to się opłaca?

Prowadzenie sklepu, punktu gastronomicznego czy usługowego w ramach franczyzy staje się dla coraz większej liczby Polaków sposobem na biznes. Szybko przybywa też firm, które decydują się na rozwój w ramach tego modelu biznesowego.

Publikacja: 04.10.2024 04:30

W grupie raźniej. Polskie firmy wchodzą we franczyzę. Czy i w jakich branżach to się opłaca?

Foto: rp.pl/Weronika Porębska

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jakie są główne rodzaje systemów partnerskich oraz jakie są ich wady i zalety
  • Z jakimi kosztami wiąże się taka działalność
  • W jakich sektorach firmy najczęściej rozwijają się poprzez franczyzę
Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Państwo chce wspomagać budowę domów studenckich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Raporty ekonomiczne
Polskie firmy tracą specjalistów przez nowe przepisy migracyjne
Raporty ekonomiczne
Po co nam dwie ustawy regulujące najem krótkoterminowy?
Raporty ekonomiczne
Drewno coraz droższe, eksport słabnie. Kryzys w przemyśle drzewnym się pogłębia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Raporty ekonomiczne
Sklepy zapłacą miliardy. Rząd wprowadza kosztowne zmiany dla handlu
Reklama
Reklama