Aktualizacja: 02.04.2025 09:37 Publikacja: 10.12.2024 05:18
Foto: Adobe Stock
– Nasz bank dysponuje swoją strategią, którą spisał na przełomie 2004 i 2005 roku i się jej trzyma, ona nadal działa – w ten sposób Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego, odpowiedział ostatnio na pytanie, kiedy poznamy nową strategię banku. ING przedstawia aktualizację swojej strategii i co roku raportuje poziom osiągnięcia wyznaczonych celów, ale wypowiedź prezesa Bartkiewicza to dobra okazja, by się zastanowić, czy firmom w ogóle potrzebne są ciągle nowe strategie. Czy to raczej okazja do autopromocji zarządu, czy dobra praktyka rynkowa?
Prawie 30 proc. pracowników doświadczyło wycieku firmowych danych. Mimo to więcej niż co trzecie przedsiębiorstw...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Choć niemal połowa jest przeciwnego zdania, to wyraźnie widać, że rola i znaczenie centrów handlowych się zmieni...
Ponad 22,3 tys. mieszkań w sektorze PRS było w Polsce pod koniec 2024 r. W 2029 r. rynek najmu instytucjonalnego...
Po ubiegłorocznych spadkach sprzedaż samochodów elektrycznych wzrosła w tym roku o ponad jedną czwartą. Trend wi...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Po ubiegłorocznych spadkach popyt na samochody elektryczne na kluczowych unijnych rynkach w tym roku niespodziew...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas