Reklama

Po co firmom strategie? To nachalna propaganda czy dobra praktyka?

Mamy wysyp planów rozwojowych spółek giełdowych. Czasami mogą one być przyjmowane jako męczący PR nowych zarządów. Ale zdaniem analityków to dobry sposób na pokazanie, jak firma chce wykorzystać szanse i jak chce unikać zagrożeń.

Publikacja: 10.12.2024 05:18

Po co firmom strategie? To nachalna propaganda czy dobra praktyka?

Foto: Adobe Stock

– Nasz bank dysponuje swoją strategią, którą spisał na przełomie 2004 i 2005 roku i się jej trzyma, ona nadal działa – w ten sposób Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego, odpowiedział ostatnio na pytanie, kiedy poznamy nową strategię banku. ING przedstawia aktualizację swojej strategii i co roku raportuje poziom osiągnięcia wyznaczonych celów, ale wypowiedź prezesa Bartkiewicza to dobra okazja, by się zastanowić, czy firmom w ogóle potrzebne są ciągle nowe strategie. Czy to raczej okazja do autopromocji zarządu, czy dobra praktyka rynkowa?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Ostre hamowanie na rynku biur. Duża konkurencja o najlepsze siedziby
Raporty ekonomiczne
Rząd buduje cyfrową tarczę. Problem w tym, że jest dziurawa
Raporty ekonomiczne
Wrzesień w dotacjach: technologie przyszłości w zasięgu firm
Raporty ekonomiczne
W zakupach internetowych Polska już dawno jest w G20
Raporty ekonomiczne
Rynek mieszkaniowy na „ścianie wschodniej” uodpornił się na zagrożenie wojną i dronami
Reklama
Reklama
Reklama