Reklama
Rozwiń
Reklama

Po co firmom strategie? To nachalna propaganda czy dobra praktyka?

Mamy wysyp planów rozwojowych spółek giełdowych. Czasami mogą one być przyjmowane jako męczący PR nowych zarządów. Ale zdaniem analityków to dobry sposób na pokazanie, jak firma chce wykorzystać szanse i jak chce unikać zagrożeń.

Publikacja: 10.12.2024 05:18

Po co firmom strategie? To nachalna propaganda czy dobra praktyka?

Foto: Adobe Stock

– Nasz bank dysponuje swoją strategią, którą spisał na przełomie 2004 i 2005 roku i się jej trzyma, ona nadal działa – w ten sposób Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego, odpowiedział ostatnio na pytanie, kiedy poznamy nową strategię banku. ING przedstawia aktualizację swojej strategii i co roku raportuje poziom osiągnięcia wyznaczonych celów, ale wypowiedź prezesa Bartkiewicza to dobra okazja, by się zastanowić, czy firmom w ogóle potrzebne są ciągle nowe strategie. Czy to raczej okazja do autopromocji zarządu, czy dobra praktyka rynkowa?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Kto zyskuje na sprzedaży uprawnień do emisji CO2? Jest rozliczenie ETS
Raporty ekonomiczne
Rozkręca się kolejowe starcie o pasażera
Raporty ekonomiczne
Gorąca jesień w branży gier. Wiemy, co szykują studia z Polski
Raporty ekonomiczne
Szklany sufit ma się dobrze. Mało kobiet w zarządach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Raporty ekonomiczne
Najsłabsze ogniwo strefy euro? Trudny czas nad Sekwaną
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama