Aktualizacja: 21.04.2025 03:48 Publikacja: 28.02.2025 04:05
Foto: Bloomberg
W ujęciu rocznym w 2024 r. globalny rynek dóbr konsumpcyjnych rósł o 1,8 pkt proc. wolniej niż w 2023 r. – wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradztwa strategicznego Bain & Company, który „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.
Analitycy zauważają, że choć inflacja generalnie się uspokoiła, to indeksy zaufania konsumentów utrzymują się na niskim poziomie. W efekcie choć rynek urósł w ujęciu wartościowym, to ilościowo niemal się nie zmienił. Aż 80 proc. badanych deklaruje, że ogranicza wydatki, co dodatkowo osłabia rynek produktów konsumenckich.
Tylko co 12. firma zdecydowanie nie ma w planach żadnych wdrożeń systemów opartych na AI. Wykorzystują ją nie ty...
Oferta mieszkań na wynajem przewyższa popyt. Szybko wynajmują się tylko dobrze przygotowane lokale z atrakcyjnym...
Polska zajmuje niechlubne trzecie miejsce w zestawieniu krajów o największych barierach dla biznesu. Rodzime fir...
Dyrektywa o pracy platformowej, która miała uregulować status osób pracujących przez aplikacje, głównie taksówka...
W trzy miesiące rodzimi przedsiębiorcy z lidera rankingu optymizmu stali się największymi na świecie pesymistami...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas