Aktualizacja: 17.06.2025 23:04 Publikacja: 10.03.2025 05:19
Foto: Adobe Stock
W styczniu i lutym 2025 r. w ujęciu rocznym liczba klientów w centrach handlowych spadła o 7 proc. – wynika z raportu Proxi.cloud i UCE Research, który „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Patrząc na dane z województw, największe spadki nastąpiły w woj. podkarpackim i świętokrzyskim – o 12 proc., zaś w podlaskim 11 proc.
– Spadek może zależeć od wielu czynników. Jednym z nich może być dalsza popularyzacja platform e-commerce i przechodzenie części kupujących wyłącznie na zakupy online. Innym potencjalnym czynnikiem, który mógł mieć wpływ na liczbę klientów w galeriach, jest inna struktura promocji i wyprzedaży niż rok wcześniej – mówi Mateusz Nowak z Proxi.cloud.
Klienci powoli wracają na rynek mieszkań. Deweloperzy dostosowują produkcję do ich możliwości. Duża oferta powśc...
W ciągu dekady odsetek terminowo regulowanych zobowiązań przez polskich przedsiębiorców niemal się podwoił – w 2...
E-sklepy i tradycyjne wyszukiwanie mogą pójść w odstawkę, coraz więcej osób szuka bowiem usług i produktów w pop...
Miniony miesiąc przyniósł dwucyfrowy spadek liczby ofert zgłoszonych do urzędów pracy i stagnację na portalach r...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Popularna chińska platforma społecznościowa chce podbić Europę zakupami „na żywo”, wprost w aplikacji. Na celown...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas