- Reagujemy na wskazania naszych klientów, dla których poniedziałkowe wydłużone godziny pracy placówek ZUS są nadal niewystarczające na załatwianie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych. Jesteśmy instytucją usługową dla społeczeństwa, dlatego chcemy zapewnić naszym klientom niezbędny komfort czasowy - uzasadnia wprowadzane zmiany w zakresie godzin pracy sal obsługi klienta, prof. Gertruda Uścińska, prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Dotychczas jeden dzień w tygodniu, tj. w poniedziałek sale obsługi klienta ZUS były otwarte dłużej niż w każdy inny dzień tygodnia, bo do godziny 17. Na prośbę klientów Zakład od 1 września przesuwa czas otwarcia swoich placówek, w każdy poniedziałek, do godziny 18.
- Liczymy, że dzięki tej decyzji uda się nam obsłużyć więcej spraw naszych klientów. Cały czas monitorujemy jakość świadczonych usług i analizujemy oczekiwania klientów. Dlatego też nasi klienci mogą się spodziewać wkrótce kolejnych udogodnień - zapewnia prof. Gertruda Uścińska.