Funkcja ta jest dostępna na profilach osób, które złożyły wnioski RDZ. Informacje są prezentowane w zakładce Płatnik w bocznym menu [Dokumenty i Wiadomości] w formie dodatkowej zakładki „Tarcza antykryzysowa – wnioski".

Jak sprawdzić szczegóły wniosków o zwolnienie z opłacania składek:

- zaloguj się do swojego konta na PUE ZUS

- przejdź do zakładki Płatnik

Reklama
Reklama

- z bocznego menu wybierz [Dokumenty i wiadomości] – [Tarcza antykryzysowa - wnioski]

Czytaj także: Jak przedsiębiorca ma odebrać informację o zwolnieniu ze składek ZUS?

W tej zakładce możesz sprawdzić informacje o złożonych wnioskach RDZ tj.:

- datę wpływu

- kanał wpływu

- typ (symbol wniosku)

- status wniosku

- datę odmowy

Po rozwinięciu listy (kliknięciu „+") możesz sprawdzić :

- miesiąc, za który zostałeś zwolniony z opłacenia należności

- status

- datę zwolnienia

- datę odmowy

Po kliknięciu w szczegóły możesz dodatkowo sprawdzić informacje z wniosku RDZ tj. identyfikator z urzędowego poświadczenia przedłożenia wniosku (UPP) – jeśli wniosek wysłałeś elektronicznie, datę pomocy oraz jej kwotę, jeśli podałeś to we wniosku.

Prezentowane informacje możesz wydrukować albo zapisać na dysku swojego komputera.