Reklama
Rozwiń
Reklama

Czynnik społeczny w zarządzaniu szkołami (1)

Przepisy przewidują, że zarządzanie publicznymi szkołami i placówkami oświatowymi powinno odbywać się w sposób uspołeczniony. Realizacji tego celu służą specjalne organy działające na poziomie jednostek samorządu terytorialnego i szkół.

Publikacja: 24.10.2022 21:17

Czynnik społeczny w zarządzaniu szkołami (1)

Foto: Adobe Stock

Edukacja jest najbardziej doniosłym społecznie zadaniem wykonywanym przez samorząd terytorialny. Większość środków finansowych, jakimi dysponują jednostki samorządu terytorialnego angażowana jest na ten cel. Ponadto wykonywanie tego zadania wiąże się z koniecznością godzenia różnych grup interesariuszy – uczniów, ich rodziców, nauczycieli oraz samych j.s.t.

Jakie organy

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Ochrona środowiska tak, ale nie kosztem dublowania obowiązków
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Administracja
Burmistrz musi ujawnić, którą szkołę ukończył
Administracja
Kara za zanieczyszczanie środowiska to nie odszkodowanie
Administracja
Gminna spółka pod lupą NIK
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Administracja
Jak zwalczać mobbing w administracji?
Reklama
Reklama