Reklama
Rozwiń
Reklama

Czynnik społeczny w zarządzaniu szkołami (1)

Przepisy przewidują, że zarządzanie publicznymi szkołami i placówkami oświatowymi powinno odbywać się w sposób uspołeczniony. Realizacji tego celu służą specjalne organy działające na poziomie jednostek samorządu terytorialnego i szkół.

Publikacja: 24.10.2022 21:17

Czynnik społeczny w zarządzaniu szkołami (1)

Foto: Adobe Stock

Edukacja jest najbardziej doniosłym społecznie zadaniem wykonywanym przez samorząd terytorialny. Większość środków finansowych, jakimi dysponują jednostki samorządu terytorialnego angażowana jest na ten cel. Ponadto wykonywanie tego zadania wiąże się z koniecznością godzenia różnych grup interesariuszy – uczniów, ich rodziców, nauczycieli oraz samych j.s.t.

Jakie organy

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Administracja
Samorząd fizjoterapeutów powinien udostępnić dokumenty z audytu
Administracja
Jak odbudować zaufanie obywatela do administracji?
Administracja
W postępowaniu dyscyplinarnym nauczycieli pokrzywdzony uczeń bez żadnych praw
Administracja
Spółka komunalna pod lupą CBA
Administracja
Czy okoliczności związane z doręczeniem decyzji mogą być przyczyną stwierdzenia jej nieważności?
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama