Aktualizacja: 20.05.2025 08:16 Publikacja: 20.05.2025 05:50
Mentoring w administracji publicznej – dlaczego warto z niego korzystać?
Foto: Adobe Stock
Mentoring to relacja oparta na partnerstwie łączącym osobę doświadczoną – mentora, ze zdobywającym wiedzę i umiejętności – mentee [podopiecznym]. W ramach tej relacji mentor, pełniący rolę przewodnika i doradcy, dzieli się swoim doświadczeniem i kwalifikacjami, wspiera rozwój umiejętności i kompetencji podopiecznego oraz pomaga mu podejmować właściwe decyzje zawodowe. Choć mentoring ma swoje korzenie w starożytności, dziś powszechnie funkcjonuje w wielu środowiskach zawodowych, także w administracji publicznej, jako uznana forma rozwoju i wsparcia pracowników.
Skutecznym sposobem na wdrożenie nowych kadr do urzędów może być mentoring. Pilotażowy program mentoringowy prow...
Do obowiązków jednostek samorządu terytorialnego należy usuwanie z dróg porzuconych pojazdów. Czy sprzedając por...
Przepis wprowadzony reformą planistyczną upoważnił wójta (burmistrza, prezydenta miasta) do wydania decyzji zaka...
Nie można uznać za powielanie zapisów ustawowych wskazania w statucie muzeum jednego z dwóch sposobów wyłonienia...
Zapobieganie suszom, powodziom i tworzenie infrastruktury dla alternatywnych paliw – w takie projekty i przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas