Aktualizacja: 20.06.2025 06:55 Publikacja: 20.05.2025 05:50
Mentoring w administracji publicznej – dlaczego warto z niego korzystać?
Foto: Adobe Stock
Mentoring to relacja oparta na partnerstwie łączącym osobę doświadczoną – mentora, ze zdobywającym wiedzę i umiejętności – mentee [podopiecznym]. W ramach tej relacji mentor, pełniący rolę przewodnika i doradcy, dzieli się swoim doświadczeniem i kwalifikacjami, wspiera rozwój umiejętności i kompetencji podopiecznego oraz pomaga mu podejmować właściwe decyzje zawodowe. Choć mentoring ma swoje korzenie w starożytności, dziś powszechnie funkcjonuje w wielu środowiskach zawodowych, także w administracji publicznej, jako uznana forma rozwoju i wsparcia pracowników.
Żeby usprawnić administrację publiczną, trzeba wcześniej ustalić, co w niej działa dobrze, a co nie. Wykorzystuj...
Sektor publiczny oferuje narzędzia do mierzenia efektywności w administracji publicznej. To klucz do lepszych us...
Ze zwolnienia na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 26 lit. b) ustawy o PIT korzystają jedynie zapomogi wypłacone w zw...
Do obowiązków jednostek samorządu terytorialnego należy organizacja lokalnego transportu zbiorowego. Czy wprowad...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dotacje z Unii na elektryczne autobusy, infrastrukturę do ich ładowania, budowę ścieżek rowerowych, obiektów typ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas