Reklama

Jak dobrze zarządzać marką pracodawcy w administracji publicznej?

W budowaniu marki pracodawcy w administracji publicznej kluczowe znaczenie mają ludzie – zarówno liderzy, kształtujący kulturę organizacyjną, jak i osoby prowadzące rekrutację.

Publikacja: 16.09.2025 05:30

Jak dobrze zarządzać marką pracodawcy w administracji publicznej?

Jak dobrze zarządzać marką pracodawcy w administracji publicznej?

Foto: Adobe Stock

Zarządzanie marką pracodawcy (employer branding, EB) w sektorze publicznym staje się dziś koniecznością. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że wystarczy zaadaptować sprawdzone strategie z sektora prywatnego. W praktyce jednak okazuje się to znacznie bardziej złożone. Employer branding rozwijał się głównie w środowisku biznesowym, gdzie narzędzia i strategie są stale udoskonalane i dostosowywane do warunków rynkowych. Dlatego zasadne staje się pytanie: na ile rozwiązania wypracowane w sektorze prywatnym i organizacjach pozarządowych można skutecznie przenieść do administracji publicznej?

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Jak wypromować markę urzędu?
Administracja
Dyrektor izby skarbowej nie chciała degradacji. Co orzekł sąd?
Administracja
Zmiany w dostępie do zamówień publicznych. Kogo dotyczą wyłączenia?
Administracja
Teresa Siudem: Weryfikacja kompetencji urzędnika
Administracja
Służba cywilna. Czy można kwestionować pierwszą ocenę okresową?
Reklama
Reklama
Reklama