Reklama

Jak wybrać partnera do współpracy w PPP? - poradnik podmiotu publicznego cz. 6

Wybór odpowiedniego partnera prywatnego jest koniecznym warunkiem udanego projektu PPP. Podmiot publiczny musi przy tym dysponować właściwymi kompetencjami i sprawnie poruszać się w negocjacyjnym trybie doboru kontrahenta.

Publikacja: 06.01.2020 09:25

Jak wybrać partnera do współpracy w PPP? - poradnik podmiotu publicznego cz. 6

Foto: Adobe Stock

Postępowanie PPP powinno zostać poprzedzone analizami składającymi się na ocenę efektywności. Wykonanie oceny nie może przy tym stać się jedynie spełnieniem formalnego wymogu, wnioski z wykonanych analiz powinny znaleźć odzwierciedlenie w postępowaniu na wybór partnera prywatnego. Ocena efektywności wyznacza odpowiedni model realizacji projektu, przede wszystkim podpowiadając adekwatną do projektu konstrukcję wynagrodzenia i wstępny rozkład ryzyk między stronami partnerstwa. Stanowi to również podstawę do podjęcia decyzji o właściwej podstawie prawnej postępowania PPP.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Kwestia doręczenia ma być jak łza
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Administracja
Na świadczenie uzupełniające może liczyć także matka zastępcza, która wychowała nastolatków
Administracja
Miejsca doraźnego schronienia w garażach podziemnych – nowe obowiązki deweloperów
Administracja
Ustawa, która podzieli dzieci na lepsze i gorsze
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Administracja
Ocena pracowników nie powinna sprowadzać się do wypełnienia formularza
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama