Aktualizacja: 19.11.2019 13:11 Publikacja: 18.11.2019 17:30
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek
Jeszcze do niedawna pisma w postępowaniu administracyjnym prawie zawsze były doręczane przez organ za pośrednictwem operatora pocztowego. Strony oczekiwały zatem na korespondencję, a po zapoznaniu się z nią, mogły podjąć odpowiednie czynności. W ostatnich latach katalog możliwych sposobów przekazywania wiadomości ulegał jednak stopniowemu poszerzeniu, m.in. poprzez wykorzystanie drogi elektronicznej. Jednocześnie wprowadzono możliwość większego zastosowania znanego już wcześniej tzw. doręczenia przez obwieszczenie, które wymaga większej aktywności od samej strony. Jego zaletą jest niewątpliwie stosunkowo łatwy dostęp do informacji, jak i uproszczenie samej procedury informowania, która niejednokrotnie generuje znaczne koszty, zwłaszcza przy wielości stron postępowania.
Konkurs ustawiany pod konkretną osobę nie gwarantuje jej zatrudnienia. Istnieje ścieżka prawna, która umożliwia...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Uzasadnienie informacji o wyniku naboru nie daje odpowiedzi na pytanie o zastosowane metody i techniki naboru or...
Od budowy infrastruktury poprawiającej bezpieczeństwo na drogach wojewódzkich, przez inwestycje w parkingi P+R,...
Proces legislacyjny z perspektywy urzędnika służby cywilnej wymaga zmian. Pierwszym krokiem jest elektronizacja...
Muzeum, nabywając dzieło sztuki, niejednokrotnie wypłaca zbywcy wynagrodzenie z tytułu autorskich praw majątkowy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas