Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wyzwanie - przykład firmy Montel

Montel jest notowanym na giełdzie międzynarodowym producentem aparatów fotograficznych. Produkuje urządzenia wysokiej jakości. Są one przeznaczone zarówno dla profesjonalnych fotografów jak i dla amatorów.

Publikacja: 22.10.2019 17:15

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wyzwanie - przykład firmy Montel

Foto: Adobe Stock

Podstawową strategią firmy jest utrzymanie udziału na rynku w branży fotograficznej poprzez wprowadzanie innowacji technologicznych i zapewnienie wysokiej jakości oferowanych produktów. Choć całkowita sprzedaż specjalistycznego sprzętu fotograficznego spada, ale nadal istnieje zainteresowanie wysokiej jakości aparatami fotograficznymi i obiektywami ze strony profesjonalistów i miłośników fotografii.

Celem Montel jest oferowanie najlepszego sprzętu fotograficznego w każdej kategorii. Firma nie planuje konkurować ceną, jeżeli miałoby to odbywać się kosztem spadku jakości. Jej klienci są gotowi zapłacić więcej, by móc posiadać najnowsze technologie.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: E-doręczenia zamiast listu poleconego
Biznes
E-Doręczenia - nowe obowiązki dla firm już od 1 kwietnia. Jak uniknąć problemów?
Biznes
Jakie korzyści z założenia fundacji prywatnej w Austrii?
Biznes
CSRD – nowe obowiązki regulacyjne i ich wpływ na działalność spółek
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes
Klauzula rebus sic stantibus a wojna w Ukrainie. Kiedy ją zastosować?
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń