Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wyzwanie - przykład firmy Montel

Montel jest notowanym na giełdzie międzynarodowym producentem aparatów fotograficznych. Produkuje urządzenia wysokiej jakości. Są one przeznaczone zarówno dla profesjonalnych fotografów jak i dla amatorów.

Publikacja: 22.10.2019 17:15

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wyzwanie - przykład firmy Montel

Foto: Adobe Stock

Podstawową strategią firmy jest utrzymanie udziału na rynku w branży fotograficznej poprzez wprowadzanie innowacji technologicznych i zapewnienie wysokiej jakości oferowanych produktów. Choć całkowita sprzedaż specjalistycznego sprzętu fotograficznego spada, ale nadal istnieje zainteresowanie wysokiej jakości aparatami fotograficznymi i obiektywami ze strony profesjonalistów i miłośników fotografii.

Celem Montel jest oferowanie najlepszego sprzętu fotograficznego w każdej kategorii. Firma nie planuje konkurować ceną, jeżeli miałoby to odbywać się kosztem spadku jakości. Jej klienci są gotowi zapłacić więcej, by móc posiadać najnowsze technologie.

Pozostało 94% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Biznes
Jak prawidłowo protokołować posiedzenia organów spółki z o.o.?
Biznes
Kontrowersje wokół e-recept wydawanych w receptomatach
Biznes
Inwestycje nad i pod gruntem – zalety własności warstwowej
Biznes
Unijna legislacja to również nasze prawo
Biznes
Bezpieczne rozpoczęcie samozatrudnienia – jak się przygotować na B2B?
Materiał Promocyjny
Citi Handlowy kontynuuje świetną ofertę dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent.