Reklama

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wyzwanie - przykład firmy Montel

Montel jest notowanym na giełdzie międzynarodowym producentem aparatów fotograficznych. Produkuje urządzenia wysokiej jakości. Są one przeznaczone zarówno dla profesjonalnych fotografów jak i dla amatorów.

Publikacja: 22.10.2019 17:15

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wyzwanie - przykład firmy Montel

Foto: Adobe Stock

Podstawową strategią firmy jest utrzymanie udziału na rynku w branży fotograficznej poprzez wprowadzanie innowacji technologicznych i zapewnienie wysokiej jakości oferowanych produktów. Choć całkowita sprzedaż specjalistycznego sprzętu fotograficznego spada, ale nadal istnieje zainteresowanie wysokiej jakości aparatami fotograficznymi i obiektywami ze strony profesjonalistów i miłośników fotografii.

Celem Montel jest oferowanie najlepszego sprzętu fotograficznego w każdej kategorii. Firma nie planuje konkurować ceną, jeżeli miałoby to odbywać się kosztem spadku jakości. Jej klienci są gotowi zapłacić więcej, by móc posiadać najnowsze technologie.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Jak zwiększyć szansę na wygraną w sporze B2B?
Biznes
Teresa Siudem: Z kontrahentem nie zawsze warto iść do sądu
Biznes
Zielone pułapki w transakcjach M&A – jak ich uniknąć?
Biznes
Jak wykorzystać umowę użyczenia w działalności gospodarczej?
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Wyrok w sprawach gospodarczych jako tytuł zabezpieczenia
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama