Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wyzwanie - przykład firmy Montel

Montel jest notowanym na giełdzie międzynarodowym producentem aparatów fotograficznych. Produkuje urządzenia wysokiej jakości. Są one przeznaczone zarówno dla profesjonalnych fotografów jak i dla amatorów.

Publikacja: 22.10.2019 17:15

Wprowadzenie nowego produktu na rynek to wyzwanie - przykład firmy Montel

Foto: Adobe Stock

Podstawową strategią firmy jest utrzymanie udziału na rynku w branży fotograficznej poprzez wprowadzanie innowacji technologicznych i zapewnienie wysokiej jakości oferowanych produktów. Choć całkowita sprzedaż specjalistycznego sprzętu fotograficznego spada, ale nadal istnieje zainteresowanie wysokiej jakości aparatami fotograficznymi i obiektywami ze strony profesjonalistów i miłośników fotografii.

Celem Montel jest oferowanie najlepszego sprzętu fotograficznego w każdej kategorii. Firma nie planuje konkurować ceną, jeżeli miałoby to odbywać się kosztem spadku jakości. Jej klienci są gotowi zapłacić więcej, by móc posiadać najnowsze technologie.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Biznes
Pozbawienie wspólnika prawa do reprezentacji spółki jawnej
Biznes
Teresa Siudem: Pieczątki odchodzą do lamusa
Biznes
Łatwiejsze zawieranie umów leasingu. Zmiany wchodzą w życie
Biznes
Deregulacja - ułatwienia dla biznesu wchodzą w życie
Biznes
Ferrari wygrywa przed Sądem UE udowadniając rzeczywiste używanie znaku Testarossa
Reklama
Reklama