Reklama

Sponsoring z podatkowymi korzyściami

Firma może rozliczyć w kosztach wydatki na promocję. Fiskus się zgadza.

Aktualizacja: 19.08.2021 10:24 Publikacja: 19.08.2021 08:00

Sponsoring z podatkowymi korzyściami

Foto: AdobeStock

Po zniesieniu większości związanych z epidemią COVID-19 obostrzeń firmy znowu mają szansę reklamować się na różnych dostępnych dla szerokiej publiczności imprezach. Dzięki temu zdobywają nowych klientów. Czy wydatki na sponsoring mogą rozliczyć w podatkowych kosztach? Tak, skarbówka nie ma nic przeciwko. Spójrzmy na kilka indywidualnych interpretacji.

Wynagrodzenie za reklamę

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama