Reklama

Sponsoring z podatkowymi korzyściami

Firma może rozliczyć w kosztach wydatki na promocję. Fiskus się zgadza.

Aktualizacja: 19.08.2021 10:24 Publikacja: 19.08.2021 08:00

Sponsoring z podatkowymi korzyściami

Foto: AdobeStock

Po zniesieniu większości związanych z epidemią COVID-19 obostrzeń firmy znowu mają szansę reklamować się na różnych dostępnych dla szerokiej publiczności imprezach. Dzięki temu zdobywają nowych klientów. Czy wydatki na sponsoring mogą rozliczyć w podatkowych kosztach? Tak, skarbówka nie ma nic przeciwko. Spójrzmy na kilka indywidualnych interpretacji.

Wynagrodzenie za reklamę

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kto odpowiada za compliance w spółce?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Kiedy umowa zlecenia to umowa o pracę?
Biznes
Zasoby w systemie compliance jako miara należytej staranności zarządu
Biznes
AI w biznesie: kto odpowiada za błędy sztucznej inteligencji?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Skutki nieuzyskania absolutorium przez członka zarządu
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama