Reklama
Rozwiń
Reklama

Wojciech Tumidalski: Po co straszyć konsumenta

Niech firmy chcące zdobyć nowych klientów strategią polegającą na wmówieniu, że korzysta z wyjątkowej oferty, która zaraz się skończy, przemyślą, czy na dłuższą metę im się to opłaci.

Publikacja: 20.06.2023 08:58

Wojciech Tumidalski: Po co straszyć konsumenta

Foto: Adobe Stock

Ciągle gdzieś nam się śpieszy. A zarazem każdy, no prawie każdy, czasem ma potrzebę poczucia się kimś wyjątkowym. I biznes dobrze o tym wie, oferując nam – naturalnie nie za darmo – rozliczne towary i usługi bazujące na tej potrzebie. Wyjątkowo może być nawet w hotelu na tysiąc gości, i każdy tysiąc tak się przecież poczuje.

Ekskluzywne dobra zdobyć w miarę łatwo – jeśli się ma pieniądze. Druga opcja to poszukiwanie wyjątkowych okazji, specjalnych przecen i krótkotrwałych promocji. Można poczuć zadowolenie, gdy się takie upoluje.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Ostatni dzwonek na wakacje składkowe
Biznes
Niezależny ekspert pomoże dłużnikowi w restrukturyzacji
Biznes
FinTech i dostawcy SaaS, PaaS i IaaS – co zmieni Data Act
Biznes
EUDR – kolejne zmiany w unijnej polityce środowiskowej
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
IT: jak uniknąć ryzyk i budować partnerską współpracę
Reklama
Reklama