Reklama

Wojciech Tumidalski: Po co straszyć konsumenta

Niech firmy chcące zdobyć nowych klientów strategią polegającą na wmówieniu, że korzysta z wyjątkowej oferty, która zaraz się skończy, przemyślą, czy na dłuższą metę im się to opłaci.

Publikacja: 20.06.2023 08:58

Wojciech Tumidalski: Po co straszyć konsumenta

Foto: Adobe Stock

Ciągle gdzieś nam się śpieszy. A zarazem każdy, no prawie każdy, czasem ma potrzebę poczucia się kimś wyjątkowym. I biznes dobrze o tym wie, oferując nam – naturalnie nie za darmo – rozliczne towary i usługi bazujące na tej potrzebie. Wyjątkowo może być nawet w hotelu na tysiąc gości, i każdy tysiąc tak się przecież poczuje.

Ekskluzywne dobra zdobyć w miarę łatwo – jeśli się ma pieniądze. Druga opcja to poszukiwanie wyjątkowych okazji, specjalnych przecen i krótkotrwałych promocji. Można poczuć zadowolenie, gdy się takie upoluje.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kto odpowiada za compliance w spółce?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Kiedy umowa zlecenia to umowa o pracę?
Biznes
Zasoby w systemie compliance jako miara należytej staranności zarządu
Biznes
AI w biznesie: kto odpowiada za błędy sztucznej inteligencji?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Skutki nieuzyskania absolutorium przez członka zarządu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama