Aktualizacja: 01.07.2025 08:09 Publikacja: 25.08.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Gości luksusowych hoteli nad Bałtykiem coraz częściej obsługują kelnerzy, kucharze czy pokojowe z Filipin, Indonezji i Afryki.
– To bardzo rzetelni, stabilni i uprzejmi pracownicy, którzy świetnie sprawdzają się w usługach – przekonuje Roman Kucierski, dyrektor zarządzający w pięciogwiazdkowym hotelu Hamilton w Świnoujściu. Ponad 60 proc. jego załogi stanowią teraz cudzoziemcy.
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność cyfrowa stanie się obowiązkiem dla wielu przedsiębiorców działających na rynk...
Polski Akt o Dostępności ma eliminować bariery cyfrowe, które utrudniają korzystanie z nowoczesnych technologii...
Uchybienie przez członka zarządu obowiązkowi sprawozdawczemu niesie za sobą niekorzystne konsekwencje, m.in. nał...
Lepsza ochrona zdrowia, środowiska i większa przejrzystość dla konsumentów – to główne cele rewizji unijnych prz...
Podziały wiążą się z dwiema kluczowymi cechami. Pierwszą jest przeniesienie praw i obowiązków, czyli tzw. sukces...
Opisanie przedmiotu zamówienia w sposób nieprecyzyjny, wewnętrznie sprzeczny lub zbyt lakoniczny może być narusz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas