Aktualizacja: 16.04.2025 00:32 Publikacja: 24.11.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Większość przedsiębiorców na rynku konkuruje merytorycznie, w sposób uczciwy. Zdarza się jednak, że firmy stosują nieuczciwe metody, służące wyprzedzeniu rywala drogą „na skróty”. Wykorzystują wytworzone lub uzyskane przez konkurentów zasoby, takie jak renoma, marka, know-how, specyficzny produkt bez zgody konkurenta i wynagrodzenia dla niego. Wypracowanie takich wartości wymaga często znacznych nakładów, wysiłku i czasu, dlatego też każdy przedsiębiorca chce je chronić.
Nawet śmierć dłużnika nie przekreśla możliwości odzyskania należności. Wierzyciel musi jednak podjąć wymagane pr...
Dostępność cyfrowa przestaje być domeną sektora usług świadczonych przez instytucje publiczne. Od 28 czerwca 202...
Komisja Europejska przedstawiła pakiet „Omnibus”, dotyczący regulacji zrównoważonego rozwoju (CSRD). Jego nadrzę...
Prawo, by mogło zostać wniesione do spółki z o.o. jako aport, musi mieć majątkowy charakter oraz wymierną wartoś...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Postępowanie arbitrażowe znacznie przyspiesza rozwiązanie sporu. Sprawdza się zwłaszcza tam, gdzie spór dotyczy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas