Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie firmy nie boją się botów

Coraz więcej przedsiębiorstw w naszym kraju wdraża systemy AI. Narzędzia te mają usprawniać biznes, ale niosą ze sobą też sporo zagrożeń. Warto zawczasu stworzyć wewnętrzne regulacje i ustalić sposób korzystania z tej technologii.

Publikacja: 29.12.2023 02:00

Polskie firmy nie boją się botów

Foto: Adobe Stock

Nowe technologie umożliwiają firmom redukcję kosztów operacyjnych nawet o 5 proc. – szacują eksperci LeverX. I wskazują, że inwestując w innowacyjne rozwiązania z obszaru robotyzacji czy sztucznej inteligencji można poprawić efektywność operacyjną nawet o 15 proc. Pokazuje to wielki potencjał tego rodzaju nowatorskich rozwiązań.

Jednak jak przekonują analitycy, technologie to nie tylko szanse, ale i potencjalne zagrożenia. Dotyczy to szczególnie najnowszej technologii – generatywnej AI (genAI). Mimo to polski biznes jest pozytywnie nastawiony do rewolucji, jaka się z nią wiąże. I stara się podchodzić do zaawansowanych algorytmów w dość odpowiedzialny sposób.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Zakupy online z botem? Nadchodzi rewolucja w handlu, ale klienci mają obawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama