Aktualizacja: 02.04.2025 12:01 Publikacja: 26.03.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Sztuczna inteligencja (AI) to narzędzie stwarzające nieograniczone możliwości w tworzenia różnego rodzaju materiałów oraz stanowiące kreatywny kontent kampanii marketingowych. Już w zeszłym roku pojawiły się na rynku kampanie reklamowe wykorzystujące AI, w tym marki HalfPrice, sieci off-price należącej do Grupy CCC, która zaprezentowała grafiki stworzone przez sztuczną inteligencję. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest to dopiero początek przygody z tego rodzaju kampanią i utwory stworzone z wykorzystaniem AI są jedynie dodatkiem do tradycyjnych narzędzi.
Chronione będą nie tylko nazwy pochodzenia czy oznaczenia geograficzne, serów, win, napojów spirytusowych. Już z...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Umorzenie udziałów może służyć jako alternatywna forma wypłaty zysków zamiast dywidendy albo narzędzie do stabil...
Parlament Europejski, mimo że formalnie nie posiada inicjatywy ustawodawczej, odgrywa coraz większą rolę w kszta...
Rozporządzenie PE i Rady dot. ochrony oznaczeń geograficznych ustanawia ochronę produktów rzemieślniczych i prze...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Jednym z największych ryzyk transakcji M&A jest niemożność zamknięcia transakcji, a w praktyce niepodpisanie fin...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas