Aktualizacja: 01.06.2025 17:24 Publikacja: 26.03.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Sztuczna inteligencja (AI) to narzędzie stwarzające nieograniczone możliwości w tworzenia różnego rodzaju materiałów oraz stanowiące kreatywny kontent kampanii marketingowych. Już w zeszłym roku pojawiły się na rynku kampanie reklamowe wykorzystujące AI, w tym marki HalfPrice, sieci off-price należącej do Grupy CCC, która zaprezentowała grafiki stworzone przez sztuczną inteligencję. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest to dopiero początek przygody z tego rodzaju kampanią i utwory stworzone z wykorzystaniem AI są jedynie dodatkiem do tradycyjnych narzędzi.
Już za kilka miesięcy część polskich firm będzie zobowiązana stosować unijne rozporządzenie EUDR. Jego celem jes...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Do stosowania rozporządzenia dot. wylesiania duże i średnie firmy będą zobowiązane już od 30 grudnia 2025 r., a...
Fundacja rodzinna, to dzisiaj jedno z najskuteczniejszych dostępnych narzędzi sukcesji rodzinnej. Jej sukces zal...
W Brukseli coraz więcej mówi się o możliwym uproszczeniu RODO oraz o nowym pakiecie legislacyjnym dla średnich p...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Wspólnicy przekształcanej spółki osobowej odpowiadają przez trzy lata solidarnie ze spółką przekształconą za jej...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas