Reklama

AI do celów komercyjnych nie powinna naruszać cudzych praw

Obowiązujące w Unii Europejskiej prawo oraz orzecznictwo dokładnie nie precyzują, jakie ograniczenia wynikają z wykorzystania sztucznej inteligencji, w tym jakie są skutki bezprawnych działań.

Publikacja: 26.03.2024 04:30

AI do celów komercyjnych nie powinna naruszać cudzych praw

Foto: Adobe Stock

Sztuczna inteligencja (AI) to narzędzie stwarzające nieograniczone możliwości w tworzenia różnego rodzaju materiałów oraz stanowiące kreatywny kontent kampanii marketingowych. Już w zeszłym roku pojawiły się na rynku kampanie reklamowe wykorzystujące AI, w tym marki HalfPrice, sieci off-price należącej do Grupy CCC, która zaprezentowała grafiki stworzone przez sztuczną inteligencję. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest to dopiero początek przygody z tego rodzaju kampanią i utwory stworzone z wykorzystaniem AI są jedynie dodatkiem do tradycyjnych narzędzi.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Dostępność cyfrowa, czyli e-zakupy bez barier
Biznes
Offboarding - bezpieczeństwo danych w firmie po rozstaniu z pracownikiem
Biznes
Pracownicy ze szczególnymi uprawnieniami – obowiązki pracodawcy
Biznes
Wsparcie finansowe dla pracownika można przekazać czekiem BLIK
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Czy jednoosobowa działalność gospodarcza to dobre rozwiązanie
Reklama
Reklama
Reklama