Aktualizacja: 19.04.2025 21:54 Publikacja: 02.08.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Komisji Europejskiej w 2020 r. wynika, że aż 53,3 proc. zbadanych oświadczeń środowiskowych przedsiębiorców było niejasnych, wprowadzających w błąd lub bezpodstawnych, natomiast kolejne 40 proc. całkowicie nieuzasadnionych. Oznacza to, że w większości przypadków, przedsiębiorcy bezpodstawnie przekonywali konsumentów o stosowaniu zasad ochrony środowiska przy produkcji określonych produktów. Tym samym, praktykowali działania marketingowe niezgodne z prawdą, określane mianem „greenwashingu”.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas