Reklama

Julita Karaś-Gasparska: Cyfryzacja to wyzwanie dla pracodawców

Pracodawcy powinni ustalić procedury i określić zasady korzystania przez pracowników z mediów społecznościowych i z generatywnej sztucznej inteligencji.

Publikacja: 13.08.2024 04:30

Julita Karaś-Gasparska: Cyfryzacja to wyzwanie dla pracodawców

Foto: Adobe Stock

Młodszym czytelnikom pewnie trudno sobie wyobrazić, że jeszcze 20–30 lat temu tzw. pracownik biurowy miał w pracy do dyspozycji: biurko, papier, długopisy, segregatory i spinacze. Teraz każdy dostaje komputer z dostępem do internetu i do wielu potrzebnych w pracy systemów, a tym samym do wiedzy o danych i procesach wykorzystywanych w firmie. Podczas przerwy pracownicy nie wychodzą już na papierosa, zrobić sobie kawę albo porozmawiać z osobami siedzącymi w innych pokojach, tylko najczęściej nadal siedzą przy komputerze i przeglądają strony internetowe, wysyłają e-maile, robią zakupy w sieci, wykonują przelewy bankowe i śledzą poczynania znajomych w social mediach. Nierzadko zresztą pracownicy czy współpracownicy pracują zdalnie z domów na swoim prywatnym sprzęcie.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Zakupy online z botem? Nadchodzi rewolucja w handlu, ale klienci mają obawy
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Reklama
Reklama