Reklama

Czy można bezpiecznie używać znaku towarowego ze słowem „King”?

Najnowsza decyzja w sprawie znaku „Curry King” nie gwarantuje producentom z branży spożywczej możliwości uzyskania prawa ochronnego na znak towarowy z elementem słownym „King”. Wiele zależy od elementów dodatkowych oznaczenia.

Publikacja: 07.03.2025 04:40

Czy można bezpiecznie używać znaku towarowego ze słowem „King”?

Foto: Adobe Stock

Spory w sprawach własności intelektualnej nie zawsze są oczywiste i każdorazowo wymagają indywidualnej oceny. Przekonał się o tym właściciel znaku „Curry King”, który choć nieraz triumfował w postępowaniach sprzeciwowych, blokując niemal każdego kto próbował zarejestrować znak towarowy ze słowem „king” dla produktów spożywczych, tym razem poniósł zaskakującą porażkę. Dlaczego przegrał? Czy to oznacza, że producenci z branży spożywczej mogą swobodnie używać elementu słownego „king” na opakowaniach swoich produktów oraz rejestrować znaki towarowe z tym słowem?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Zakupy online z botem? Nadchodzi rewolucja w handlu, ale klienci mają obawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama