Aktualizacja: 15.06.2025 15:01 Publikacja: 22.04.2025 05:30
Czy sprzedawca usług online musi znać płeć klienta - wyrok TSUE.
Foto: Adobe Stock
Dane osobowe klientów, w tym ich płeć, są często wykorzystywane do segmentacji ofert, dostosowania komunikacji marketingowej czy tworzenia spersonalizowanych rekomendacji produktowych. Jednak Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w orzeczeniu z 9 stycznia 2025 r. w sprawie C-394/23 zwraca uwagę na konieczność minimalizacji przetwarzania danych osobowych związanych z tożsamością płciową zgodnie z RODO. Czy i w jaki sposób orzeczenie TSUE może mieć wpływ na polskich przedsiębiorców i komunikację opartą na płci?
Przedsiębiorcy od lat skarżą się na długotrwałe procedury w urzędach konsularnych i wojewódzkich związane z zatr...
1 czerwca 2025 roku weszły w życie nowe regulacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Ich celem jest u...
Spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym z początkiem kwietnia weszły w okres spra...
Wynagrodzenie z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy najmu stanowi wydatek, który przedsiębiorca będzie mógł...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Ostateczny termin na zatwierdzenie sprawozdania dla większości fundacji rodzinnych mija 30 czerwca. Niezgłoszeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas