Aktualizacja: 21.05.2025 10:25 Publikacja: 22.04.2025 05:30
Czy sprzedawca usług online musi znać płeć klienta - wyrok TSUE.
Foto: Adobe Stock
Dane osobowe klientów, w tym ich płeć, są często wykorzystywane do segmentacji ofert, dostosowania komunikacji marketingowej czy tworzenia spersonalizowanych rekomendacji produktowych. Jednak Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w orzeczeniu z 9 stycznia 2025 r. w sprawie C-394/23 zwraca uwagę na konieczność minimalizacji przetwarzania danych osobowych związanych z tożsamością płciową zgodnie z RODO. Czy i w jaki sposób orzeczenie TSUE może mieć wpływ na polskich przedsiębiorców i komunikację opartą na płci?
Mijają dwa lata od wejścia w życie przepisów o fundacji rodzinnej i dziesięć od uchwalenia prawa restrukturyzacy...
Zawarcie umowy z dłużnikiem znajdującym się w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego jest dla wierzyciela duż...
Wzrost wydatków na obronność powinien iść w parze ze zmianami w prawie ułatwiającymi podejmowanie działalności p...
Coraz więcej przedsiębiorców postrzega restrukturyzację nie jako oznakę porażki, lecz jako świadomą decyzję zarz...
Rejestracją fundacji rodzinnych zajmuje się tylko jeden sąd w Polsce, a rejestr nie jest prowadzony w formie tel...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas