Aktualizacja: 02.07.2025 12:30 Publikacja: 22.04.2025 05:30
Czy sprzedawca usług online musi znać płeć klienta - wyrok TSUE.
Foto: Adobe Stock
Dane osobowe klientów, w tym ich płeć, są często wykorzystywane do segmentacji ofert, dostosowania komunikacji marketingowej czy tworzenia spersonalizowanych rekomendacji produktowych. Jednak Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w orzeczeniu z 9 stycznia 2025 r. w sprawie C-394/23 zwraca uwagę na konieczność minimalizacji przetwarzania danych osobowych związanych z tożsamością płciową zgodnie z RODO. Czy i w jaki sposób orzeczenie TSUE może mieć wpływ na polskich przedsiębiorców i komunikację opartą na płci?
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas