Reklama

Czy KPO dla branży hotelarskiej i gastronomicznej to „samo zło”?

Pandemia dla wielu przedsiębiorców z branży hotelarskiej i gastronomicznej (HoReCa) zakończyła się upadłością. Pomysł, żeby zachęcać do dywersyfikacji (KPO) biznesu jest słuszny.

Publikacja: 29.08.2025 04:50

Czy KPO dla branży hotelarskiej i gastronomicznej to „samo zło”?

Czy KPO dla branży hotelarskiej i gastronomicznej to „samo zło”?

Foto: Adobe Stock

W ostatnich dniach wielu stało się specjalistami w zakresie dotacji, wsparcia ze środków UE oraz branży HoReCa (łączne określenie branży hotelarskiej oraz gastronomicznej wywodzące się od angielskich słów: Hotel, Restaurant, Catering). Z druzgocącą krytyką spotkał się zarówno fakt udzielenia dofinansowania przedsiębiorcom tej branży, jak i to, na co przyznano im wsparcie. Warto więc parę zagadnień wyjaśnić.

Zasady dotyczące KPO HoReCa

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Czy czeka nas rewolucja w reklamie? Tak AI zmienia branżę
Biznes
Sklep z agentami AI. Polski pomysł trafi w potrzeby firm?
Biznes
Teresa Siudem: Gwarancja na wypadek rozwodu
Biznes
Fundacja rodzinna – zabezpieczenie małżonka fundatora
Biznes
Przeszukanie w postępowaniu karnym – najważniejsze informacje
Reklama
Reklama
Reklama