Reklama

Polacy liderami zakupów z AI. Boty szukają przecen, ale mogą nas oszukać

Polacy stają się europejskimi liderami w łowieniu okazji z pomocą botów. Wkrótce AI przestanie nam tylko doradzać, a zacznie sama wydawać nasze pieniądze. I tu pojawia się zagrożenie. Czy algorytm nas oszuka?

Publikacja: 07.12.2025 05:00

Zakupy z AI - uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę

Zakupy z AI - uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę

Foto: Adobe Stock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jak Polacy wypadają na tle Europy w wykorzystaniu AI przy zakupach?
  • Jaką rolę mogą odegrać agenci AI w przyszłości zakupów online i jakie bariery stoją na przeszkodzie ich rozwoju?
  • Czym jest personalizowane kształtowanie cen przez AI i jakie wyzwania związane z algorytmiczną przejrzystością się z tym łączą?
Pozostało jeszcze 95% artykułu

Ruszył przedświąteczny szczyt zakupowy i wygląda na to, że w tym roku nie obędzie się bez pomocy sztucznej inteligencji. Najnowsze badania pokazują, że Polacy są w europejskiej czołówce, jeśli chodzi o szukanie z pomocą AI zakupowych okazji, świątecznych inspiracji i oszczędności. A przed nami kolejny krok – przejście z poziomu zasięgania opinii AI, na poziom zlecania jej zakupów.

Polacy i AI – liderujemy w Europie

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Transakcje M&A – zabezpieczenie wypłaty earn-out
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama