Reklama

Pieniądze na zakup środków trwałych, patentów, licencji i technologii

Przedsiębiorcy mogą składać wnioski o pieniądze na zakup środków trwałych, patentów, licencji i technologii. Efektem dotowanego projektu musi być innowacja, chociaż niekoniecznie produktowa.

Publikacja: 22.09.2020 16:00

Pieniądze na zakup środków trwałych, patentów, licencji i technologii

Foto: Adobe Stock

Mowa o konkursie „Wzór na konkurencję". Jego cele i zasady wynikają z tzw. działania 1.4 programu „Polska wschodnia". Instytucją odpowiedzialną za jego realizację jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Zadaniem konkursu jest wybór i objęcie finansowaniem projektów, które w największym stopniu przyczynią się do osiągnięcia celów wspomnianego programu, w tym przede wszystkim celów działania 1.4 określonych w szczegółowym opisie programu. A do tych należy w szczególności wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw z sektora MSP poprzez zwiększenie ich potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz generalnie wzrost jego wykorzystywania w działalności przedsiębiorstw, co znajdzie przełożenie na wprowadzanie nowych (modernizowanych) produktów na rynek.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Agenci AI to zagrożnienie dla firm. Skutki decyzji maszyn bez ludzi mogą być katastrofalne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Teresa Siudem: Sukcesja po śmierci przedsiębiorcy
Biznes
Testament przedsiębiorcy – 10 wskazówek, które pozwolą uniknąć błędów
Biznes
Jak wykorzystać depozyt notarialny w transakcjach M&A?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Jak stworzyć ogólne warunki umów, by wspierały biznes?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama