Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Zakwestionowanie przez pracownika banku autentyczności wpłacanych banknotów nie naruszyło dóbr osobistych.

Aktualizacja: 12.04.2020 18:30 Publikacja: 12.04.2020 00:01

Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Foto: Adobe Stock

Sąd Okręgowy w Łodzi zajmował się powództwem dwóch mężczyzn, którzy domagali się od banku przeprosin oraz zadośćuczynienia w wysokości 5 tys. zł dla każdego z nich za naruszenie ich dóbr osobistych.

Co zdarzyło się w banku

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Odpowiedzialny społecznie biznes to nie tylko zysk
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biznes
Ulga sponsoringowa dla firm – kto może z niej skorzystać?
Biznes
Do kiedy można zmienić formę opodatkowania? Kiedy lepszy ryczałt, a kiedy podatek liniowy?
Biznes
Najważniejsze zmiany w prawie własności intelektualnej
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes
Masz biuro w domu? Odsetki od kredytu są kosztem
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego