Reklama
Rozwiń
Reklama

Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Zakwestionowanie przez pracownika banku autentyczności wpłacanych banknotów nie naruszyło dóbr osobistych.

Aktualizacja: 12.04.2020 18:30 Publikacja: 12.04.2020 00:01

Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Foto: Adobe Stock

Sąd Okręgowy w Łodzi zajmował się powództwem dwóch mężczyzn, którzy domagali się od banku przeprosin oraz zadośćuczynienia w wysokości 5 tys. zł dla każdego z nich za naruszenie ich dóbr osobistych.

Co zdarzyło się w banku

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: KSeF i staże pracy – nowe wyzwania firm
Biznes
Znak towarowy po zakończeniu współpracy. Kto ma do niego prawo?
Biznes
Pracodawcy muszą się przygotować do zmian w stażach pracy
Biznes
Fuzje i przejęcia – odpowiedzialność i terminy przedawnienia roszczeń
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Czy powołany do zarządu bez swojej wiedzy odpowie za zobowiązania?
Reklama
Reklama