Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Zakwestionowanie przez pracownika banku autentyczności wpłacanych banknotów nie naruszyło dóbr osobistych.

Aktualizacja: 12.04.2020 18:30 Publikacja: 12.04.2020 00:01

Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Foto: Adobe Stock

Sąd Okręgowy w Łodzi zajmował się powództwem dwóch mężczyzn, którzy domagali się od banku przeprosin oraz zadośćuczynienia w wysokości 5 tys. zł dla każdego z nich za naruszenie ich dóbr osobistych.

Co zdarzyło się w banku

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Biznes
Pozbawienie wspólnika prawa do reprezentacji spółki jawnej
Biznes
Teresa Siudem: Pieczątki odchodzą do lamusa
Biznes
Łatwiejsze zawieranie umów leasingu. Zmiany wchodzą w życie
Biznes
Deregulacja - ułatwienia dla biznesu wchodzą w życie
Biznes
Ferrari wygrywa przed Sądem UE udowadniając rzeczywiste używanie znaku Testarossa
Reklama
Reklama