Reklama

Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Zakwestionowanie przez pracownika banku autentyczności wpłacanych banknotów nie naruszyło dóbr osobistych.

Aktualizacja: 12.04.2020 18:30 Publikacja: 12.04.2020 00:01

Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Foto: Adobe Stock

Sąd Okręgowy w Łodzi zajmował się powództwem dwóch mężczyzn, którzy domagali się od banku przeprosin oraz zadośćuczynienia w wysokości 5 tys. zł dla każdego z nich za naruszenie ich dóbr osobistych.

Co zdarzyło się w banku

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Dobra umowa to podstawa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Jak chronić prawa wspólnika mniejszościowego w spółce z o.o.
Biznes
Zarząd odpowie za działania na szkodę spółki
Biznes
HR Compliance to filar bezpiecznej firmy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Czy można restrukturyzować „wierzytelności śmieciowe”
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama
Reklama