Reklama

Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Zakwestionowanie przez pracownika banku autentyczności wpłacanych banknotów nie naruszyło dóbr osobistych.

Aktualizacja: 12.04.2020 18:30 Publikacja: 12.04.2020 00:01

Bank nie przeprosi za to, że klienci poczuli się jak przestępcy

Foto: Adobe Stock

Sąd Okręgowy w Łodzi zajmował się powództwem dwóch mężczyzn, którzy domagali się od banku przeprosin oraz zadośćuczynienia w wysokości 5 tys. zł dla każdego z nich za naruszenie ich dóbr osobistych.

Co zdarzyło się w banku

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Będziemy pisać dla spółdzielni mieszkaniowych
Biznes
Deepfake – cyfrowe kłamstwo, które kosztuje miliony
Biznes
Nowe zasady gry w restrukturyzacji – podział wierzycieli na grupy
Biznes
Jak prawidłowo zmienić wysokość opłat w spółdzielniach mieszkaniowych
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Kodeks pracy. Zasady BHP nie tylko dla pracowników
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama