Arval zapowiada abonament samochodowy a’ la Netflix

Mniejsze firmy mogą najwięcej zyskać na wynajmie aut. W 2020 r. w wynajmie długoterminowym znajdował się już co czwarty samochód osobowy nabywany przez przedsiębiorców – mówi Robert Antczak, dyrektor generalny Arval Service Lease Polska i prezes Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów.

Publikacja: 27.04.2021 00:16

Arval zapowiada abonament samochodowy a’ la Netflix

Foto: Robert Antczak, dyrektor generalny Arval Service Lease Polska i prezes Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. fot. RM_bindupphoto.pl

 Jakie usługi oferujecie aktualnie małym i średnim przedsiębiorcom?

Wynajem długoterminowy nie jest już zarezerwowany dla największych firm i żadne rozwiązania nie są zastrzeżone tylko dla dużych przedsiębiorstw. Małe i średnie firmy, a także właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych to dla nas bardzo ważne grupy klientów. Oferujemy im pełną gamę naszych usług. A portfel tych rozwiązań nieustannie się powiększa. Niezależnie od wielkości firmy, Arval oferuje wynajem długo- i średnioterminowy samochodów osobowych lub LCV, także w wersjach elektrycznych. Dla firm mamy też alternatywne formy mobilności, jak rowery czy rozwiązanie carsharingowe. To właśnie mniejsze firmy mogą najwięcej zyskać na wynajmie w Arval, ponieważ korzystają z naszej siły zakupowej i otrzymują ofertę cenową, której niewielkiemu przedsiębiorstwu nie udałoby się wynegocjować u dealera samochodowego.

Pozostało 91% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Finanse
Sklepów w Polsce coraz mniej
Finanse
Polska branża transportowa w coraz większych tarapatach
Finanse
Kryptoaktywa. Czy część podmiotów „ucieknie” z Polski z obawy przed KNF?
Finanse
Klienci łapią się za kieszeń, fatalne wyniki sprzedaży detalicznej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Finanse
Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych