Aktualizacja: 20.04.2025 01:36 Publikacja: 06.03.2023 19:24
Foto: Adobe Stock
Usługi OTT, czyli over the top to usługi świadczone poza siecią, polegają one na udostępnianiu odbiorcom zawartości bądź aplikacji przy pomocy internetu jednak bez zaangażowania usługi dostawy do Internetu. Ich przykładem są usługi audialne jak np. Spotify, audiowizualne do których należy Netflix, czy łączności, którymi jest m.in. Faceook oraz Skype.
Zgodnie z badaniem UKE w 2022 roku 99,4 proc. firm posiadało telefon komórkowy, natomiast z usług OTT korzystało 68,2 proc. Jest to ogromna różnica, ale usługi zanotowały wzrost w stosunku do poziomu jaki przedstawiały w 2021 roku, czyli 64,1 proc. ankietowanych. Co ważne przedsiębiorcy wskazali, że nie korzystają z tych usług, np. komunikatorów lub portali streamingowych codziennie, a zwykle korzystają z nich kilka razy w tygodniu.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas