Reklama

Polskie firmy odzieżowe wstrzymują ekspansję

Największa polska grupa firm odzieżowych LPP zapowiada przeznaczyć 600 mln złotych na inwestycje za granicą. Środki te nie dotyczą jednak otwierania nowych salonów grupy.

Publikacja: 25.04.2023 19:13

Polskie firmy odzieżowe wstrzymują ekspansję

Foto: Adobestock

Polskie firmy dalej mają w planach inwestycje w rozwój za granicą, ale są w tym dużo ostrożniejsze niż dotychczas. Głównym powodem są przede wszystkim wysokie koszty działalności oraz inflacja, która jest przeszkodą dla biznesu w całej Europie. 

To sprawia, że prócz fizycznych punktów, dużym zainteresowaniem cieszy się handel w internecie. Taką strategią kieruję się także wspomniany LPP - jeśli zainteresowanie ofertą online będzie wystarczająco duże, planowane będzie otwarcie punktu fizycznego. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Miliony złotych za nieterminowe płatności. Znane spółki ukarane
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Finanse
Jak to jest ze zwrotem subwencji z tarcz
Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama