Polskie firmy odzieżowe wstrzymują ekspansję

Największa polska grupa firm odzieżowych LPP zapowiada przeznaczyć 600 mln złotych na inwestycje za granicą. Środki te nie dotyczą jednak otwierania nowych salonów grupy.

Publikacja: 25.04.2023 19:13

Polskie firmy odzieżowe wstrzymują ekspansję

Foto: Adobestock

Polskie firmy dalej mają w planach inwestycje w rozwój za granicą, ale są w tym dużo ostrożniejsze niż dotychczas. Głównym powodem są przede wszystkim wysokie koszty działalności oraz inflacja, która jest przeszkodą dla biznesu w całej Europie. 

To sprawia, że prócz fizycznych punktów, dużym zainteresowaniem cieszy się handel w internecie. Taką strategią kieruję się także wspomniany LPP - jeśli zainteresowanie ofertą online będzie wystarczająco duże, planowane będzie otwarcie punktu fizycznego. 

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Finanse
Kryptoaktywa. Czy część podmiotów „ucieknie” z Polski z obawy przed KNF?
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Finanse
Klienci łapią się za kieszeń, fatalne wyniki sprzedaży detalicznej
Finanse
Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych
Finanse
Nowe obowiązki spółek mają poprawić bezpieczeństwo obrotu
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Finanse
Benzyniaka kupuj teraz, elektryka po Nowym Roku
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni