Polskie firmy odzieżowe wstrzymują ekspansję

Największa polska grupa firm odzieżowych LPP zapowiada przeznaczyć 600 mln złotych na inwestycje za granicą. Środki te nie dotyczą jednak otwierania nowych salonów grupy.

Publikacja: 25.04.2023 19:13

Polskie firmy odzieżowe wstrzymują ekspansję

Foto: Adobestock

Polskie firmy dalej mają w planach inwestycje w rozwój za granicą, ale są w tym dużo ostrożniejsze niż dotychczas. Głównym powodem są przede wszystkim wysokie koszty działalności oraz inflacja, która jest przeszkodą dla biznesu w całej Europie. 

To sprawia, że prócz fizycznych punktów, dużym zainteresowaniem cieszy się handel w internecie. Taką strategią kieruję się także wspomniany LPP - jeśli zainteresowanie ofertą online będzie wystarczająco duże, planowane będzie otwarcie punktu fizycznego. 

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
Małe i średnie wolą leasing od kredytu
Finanse
Ciemna strona przymusowego powrotu do biur
Finanse
Firmy więcej wydadzą na zdrowie pracowników
Finanse
Więcej czasu dla firm na rozliczenie taniej energii. Projekt już w Sejmie
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Finanse
TSUE o przepisach antyzatorowych. Małe firmy będą zaskoczone
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń