Aktualizacja: 21.04.2025 00:00 Publikacja: 24.10.2023 18:59
Foto: Adobe Stock
Cena to najważniejsze kryterium podczas wyboru internetowego sklepu, dotyczyły jej 20 proc. odpowiedzi badania Tpay. To więcej niż w roku poprzednim o 4 pkt proc., to także więcej niż klientów skupiających się na jakości oraz ocenach i opiniach samego sprzedającego.
Może to być o tyle niepokojące dla przedsiębiorców, którzy musieli podnieść ceny swoich produktów - w ten sposób mogą stracić część klientów. Podwyżki często wynikają jednak z podwyżek, które dotykają samych sprzedawców, czyli wyższe koszty prowadzenia biznesu, w tym składki oraz wynagrodzenia pracowników, wyższe ceny materiałów i surowców, ale także np. koszta eksploatacyjne w przypadku nieruchomości, z których mało który biznes online może w pełni zrezygnować.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas