Aktualizacja: 03.07.2025 11:53 Publikacja: 24.10.2023 18:59
Foto: Adobe Stock
Cena to najważniejsze kryterium podczas wyboru internetowego sklepu, dotyczyły jej 20 proc. odpowiedzi badania Tpay. To więcej niż w roku poprzednim o 4 pkt proc., to także więcej niż klientów skupiających się na jakości oraz ocenach i opiniach samego sprzedającego.
Może to być o tyle niepokojące dla przedsiębiorców, którzy musieli podnieść ceny swoich produktów - w ten sposób mogą stracić część klientów. Podwyżki często wynikają jednak z podwyżek, które dotykają samych sprzedawców, czyli wyższe koszty prowadzenia biznesu, w tym składki oraz wynagrodzenia pracowników, wyższe ceny materiałów i surowców, ale także np. koszta eksploatacyjne w przypadku nieruchomości, z których mało który biznes online może w pełni zrezygnować.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas