Reklama
Rozwiń

Cena to najważniejsze kryterium podczas internetowych zakupów

Według badania Tpay cena to najważniejsze kryterium podczas wyboru e-sklepu i dokonywania internetowych zakupów. Nie jest to dobra wiadomość dla przedsiębiorców, wśród których wielu musiało podnieść ceny swoich produktów ze względu rosnące koszty utrzymania.

Publikacja: 24.10.2023 18:59

Cena to najważniejsze kryterium podczas internetowych zakupów

Foto: Adobe Stock

Cena to najważniejsze kryterium podczas wyboru internetowego sklepu, dotyczyły jej 20 proc. odpowiedzi badania Tpay. To więcej niż w roku poprzednim o 4 pkt proc., to także więcej niż klientów skupiających się na jakości oraz ocenach i opiniach samego sprzedającego. 

Może to być o tyle niepokojące dla przedsiębiorców, którzy musieli podnieść ceny swoich produktów - w ten sposób mogą stracić część klientów. Podwyżki często wynikają jednak z podwyżek, które dotykają samych sprzedawców, czyli wyższe koszty prowadzenia biznesu, w tym składki oraz wynagrodzenia pracowników, wyższe ceny materiałów i surowców, ale także np. koszta eksploatacyjne w przypadku nieruchomości, z których mało który biznes online może w pełni zrezygnować. 

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
Przedsiębiorco, weź dotację na dostępność
Finanse
Budowlane MŚP mają faktury, ale nie pieniądze
Finanse
Jednoosobowym firmom rosną długi. Niepokojący raport
Finanse
Polisa OC dla JDG - czy to obowiązkowe?
Finanse
TSUE zajął się sprawą kredytów z WIBOR. Jak przebiegła rozprawa?