Reklama

Cena to najważniejsze kryterium podczas internetowych zakupów

Według badania Tpay cena to najważniejsze kryterium podczas wyboru e-sklepu i dokonywania internetowych zakupów. Nie jest to dobra wiadomość dla przedsiębiorców, wśród których wielu musiało podnieść ceny swoich produktów ze względu rosnące koszty utrzymania.

Publikacja: 24.10.2023 18:59

Cena to najważniejsze kryterium podczas internetowych zakupów

Foto: Adobe Stock

Cena to najważniejsze kryterium podczas wyboru internetowego sklepu, dotyczyły jej 20 proc. odpowiedzi badania Tpay. To więcej niż w roku poprzednim o 4 pkt proc., to także więcej niż klientów skupiających się na jakości oraz ocenach i opiniach samego sprzedającego. 

Może to być o tyle niepokojące dla przedsiębiorców, którzy musieli podnieść ceny swoich produktów - w ten sposób mogą stracić część klientów. Podwyżki często wynikają jednak z podwyżek, które dotykają samych sprzedawców, czyli wyższe koszty prowadzenia biznesu, w tym składki oraz wynagrodzenia pracowników, wyższe ceny materiałów i surowców, ale także np. koszta eksploatacyjne w przypadku nieruchomości, z których mało który biznes online może w pełni zrezygnować. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Jak to jest ze zwrotem subwencji z tarcz
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama