Aktualizacja: 04.07.2025 07:03 Publikacja: 17.02.2024 14:18
Foto: Adobe Stock
Zgodnie z danymi NielsenIQ, sprzedaż spadła o 6,9 proc. w ujęciu ilościowym. Dodać do tego też fakt, że już w 2022 roku odnotowywano spadki i nie był on najlepszy dla przedsiębiorców. 2023 r. tylko pogłębił problemy branży. Stało się to pomimo licznych promocji i nowych produktów, które miały zachęcić konsumentów do zakupów.
Prócz piwa spadki w sprzedaży odnotowują wszystkie sektory rynku alkoholowego, a więc i napoje o wyższej zawartości alkoholu. Jednak to piwa tracą najmocniej, a po nich pozostałe alkohole, z wódką na czele.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas