Aktualizacja: 15.06.2025 15:30 Publikacja: 17.02.2024 14:18
Foto: Adobe Stock
Zgodnie z danymi NielsenIQ, sprzedaż spadła o 6,9 proc. w ujęciu ilościowym. Dodać do tego też fakt, że już w 2022 roku odnotowywano spadki i nie był on najlepszy dla przedsiębiorców. 2023 r. tylko pogłębił problemy branży. Stało się to pomimo licznych promocji i nowych produktów, które miały zachęcić konsumentów do zakupów.
Prócz piwa spadki w sprzedaży odnotowują wszystkie sektory rynku alkoholowego, a więc i napoje o wyższej zawartości alkoholu. Jednak to piwa tracą najmocniej, a po nich pozostałe alkohole, z wódką na czele.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Członkowie zarządu, zajęci codziennym biznesem, często nie mają pojęcia o sankcjach, jakie im grożą za nieprawid...
Firmy rodzinne stawiają na profesjonalizację i zrównoważony rozwój. Co trzecia deklaruje, że osiąga wysokie wyni...
Długi branży IT zwiększyły się o niemal 20 proc. w ciągu ostatniego roku i obecne wynoszą 317 mln zł - poinformo...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Choć wskaźnik ufności konsumenckiej jest nadal ujemny, to jego majowy odczyt przyniósł nadzieję, że idzie ku lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas