Aktualizacja: 01.04.2025 22:57 Publikacja: 17.02.2024 14:18
Foto: Adobe Stock
Zgodnie z danymi NielsenIQ, sprzedaż spadła o 6,9 proc. w ujęciu ilościowym. Dodać do tego też fakt, że już w 2022 roku odnotowywano spadki i nie był on najlepszy dla przedsiębiorców. 2023 r. tylko pogłębił problemy branży. Stało się to pomimo licznych promocji i nowych produktów, które miały zachęcić konsumentów do zakupów.
Prócz piwa spadki w sprzedaży odnotowują wszystkie sektory rynku alkoholowego, a więc i napoje o wyższej zawartości alkoholu. Jednak to piwa tracą najmocniej, a po nich pozostałe alkohole, z wódką na czele.
Budżety firm z naszej części Europy na AI i uczenie maszynowe wzrosły średnio o 156 proc., a tradycyjne kategor...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Obroty w e-handlu w lutym 2025 roku stanowiły 9,0% obrotów handlu detalicznego realizowanych w sektorze przedsię...
Prawe 458 mln zł wynosi łączne zadłużenie serwisów, sprzedawców samochodów i części do aut - informuje Krajowy R...
Wielomilionowe straty ponieść miał biznes filmowy przez archaiczność katalogu czystych nośników. Sąd określi, ja...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Lista tematów, a raczej obszarów, które wymagają deregulacji, jest bardzo długa - wynika z ankiety, którą przepr...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas