Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy w internecie nie wytrzymują konkurencji

Polski rynek sprzedaży internetowej jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Europie. Jest też niezwykle konkurencyjny - dane z ostatniej dekady pokazują, że po pierwszym roku działalności odpadło 5 proc. e-sklepów, po kolejnych czterech - aż 40 proc.

Publikacja: 30.05.2024 10:01

Sklepy w internecie nie wytrzymują konkurencji

Foto: Adobe Stock

dgk

Analizę rynkowego stażu ponad 105 tys. polskich sklepów internetowych zarejestrowanych od 2014 r. przeprowadziła wywiadownia Dun & Bradstreet Poland, a jej wyniki przedstawił na łamach „Rz” Piotr Mazurkiewicz. 

– Spośród wszystkich zarejestrowanych w 2014 r. 8 tys. podmiotów do dnia dzisiejszego przetrwało i działa nie więcej niż 3 tys. To stanowi zaledwie 37 proc. wszystkich firm, które zaczynały swoją działalność przed dekadą – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik firmy.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Miliony złotych za nieterminowe płatności. Znane spółki ukarane
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Finanse
Jak to jest ze zwrotem subwencji z tarcz
Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Reklama
Reklama