Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy w internecie nie wytrzymują konkurencji

Polski rynek sprzedaży internetowej jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Europie. Jest też niezwykle konkurencyjny - dane z ostatniej dekady pokazują, że po pierwszym roku działalności odpadło 5 proc. e-sklepów, po kolejnych czterech - aż 40 proc.

Publikacja: 30.05.2024 10:01

Sklepy w internecie nie wytrzymują konkurencji

Foto: Adobe Stock

dgk

Analizę rynkowego stażu ponad 105 tys. polskich sklepów internetowych zarejestrowanych od 2014 r. przeprowadziła wywiadownia Dun & Bradstreet Poland, a jej wyniki przedstawił na łamach „Rz” Piotr Mazurkiewicz. 

– Spośród wszystkich zarejestrowanych w 2014 r. 8 tys. podmiotów do dnia dzisiejszego przetrwało i działa nie więcej niż 3 tys. To stanowi zaledwie 37 proc. wszystkich firm, które zaczynały swoją działalność przed dekadą – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik firmy.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama