Reklama
Rozwiń
Reklama

Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Niektóre sklepy z odzieżą i obuwiem radzą sobie lepiej niż przed rokiem, ale np. firmy sprzedające galanterię skórzaną mówią o spadku przychodów z powodu zbyt ciepłej jesieni.

Publikacja: 25.10.2024 16:52

Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Foto: Adobe Stock

Urszula Zielińska przeanalizowała w „Rz” trzeci kalendarzowy kwartał 2024 r. na rynku odzieżowych detalistów.  W branży widać podmioty, które poradziły sobie w tym okresie lepiej niż rok temu i lepiej niż w pierwszej połowie 2024 roku. Wyższą sprzedaż widać w obszarze e-commerce, ale też u producentów, którzy realizowali w ostatnich miesiącach zamówienia dla dużych kontrahentów: innych firm czy administracji publicznej. Answear.com – sklep z odzieżą, butami oraz akcesoriami zanotował wzrost przychodów szybszy niż w każdym z dwóch kwartałów br. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama