Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Niektóre sklepy z odzieżą i obuwiem radzą sobie lepiej niż przed rokiem, ale np. firmy sprzedające galanterię skórzaną mówią o spadku przychodów z powodu zbyt ciepłej jesieni.

Publikacja: 25.10.2024 16:52

Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Foto: Adobe Stock

Urszula Zielińska przeanalizowała w „Rz” trzeci kalendarzowy kwartał 2024 r. na rynku odzieżowych detalistów.  W branży widać podmioty, które poradziły sobie w tym okresie lepiej niż rok temu i lepiej niż w pierwszej połowie 2024 roku. Wyższą sprzedaż widać w obszarze e-commerce, ale też u producentów, którzy realizowali w ostatnich miesiącach zamówienia dla dużych kontrahentów: innych firm czy administracji publicznej. Answear.com – sklep z odzieżą, butami oraz akcesoriami zanotował wzrost przychodów szybszy niż w każdym z dwóch kwartałów br. 

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Finanse
Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów
Finanse
Rodzina daje moc giełdowym biznesom
Finanse
Ceny LPG poszły w górę. Co czeka nas w grudniu?
Materiał Promocyjny
Podwyżki akcyzy na alkohol budzą uzasadnione obawy
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Finanse
Gaz LNG drożeje. Winna pogoda i sytuacja geopolityczna
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką