Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Niektóre sklepy z odzieżą i obuwiem radzą sobie lepiej niż przed rokiem, ale np. firmy sprzedające galanterię skórzaną mówią o spadku przychodów z powodu zbyt ciepłej jesieni.

Publikacja: 25.10.2024 16:52

Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Foto: Adobe Stock

Urszula Zielińska przeanalizowała w „Rz” trzeci kalendarzowy kwartał 2024 r. na rynku odzieżowych detalistów.  W branży widać podmioty, które poradziły sobie w tym okresie lepiej niż rok temu i lepiej niż w pierwszej połowie 2024 roku. Wyższą sprzedaż widać w obszarze e-commerce, ale też u producentów, którzy realizowali w ostatnich miesiącach zamówienia dla dużych kontrahentów: innych firm czy administracji publicznej. Answear.com – sklep z odzieżą, butami oraz akcesoriami zanotował wzrost przychodów szybszy niż w każdym z dwóch kwartałów br. 

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
Prowadzenie niewypłacalnej spółki obciąża jej szefów? Ważny wyrok SN
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Finanse
Małe i średnie wolą leasing od kredytu
Finanse
Ciemna strona przymusowego powrotu do biur
Finanse
Firmy więcej wydadzą na zdrowie pracowników
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Finanse
Więcej czasu dla firm na rozliczenie taniej energii. Projekt już w Sejmie
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście