Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Niektóre sklepy z odzieżą i obuwiem radzą sobie lepiej niż przed rokiem, ale np. firmy sprzedające galanterię skórzaną mówią o spadku przychodów z powodu zbyt ciepłej jesieni.

Publikacja: 25.10.2024 16:52

Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Foto: Adobe Stock

Urszula Zielińska przeanalizowała w „Rz” trzeci kalendarzowy kwartał 2024 r. na rynku odzieżowych detalistów.  W branży widać podmioty, które poradziły sobie w tym okresie lepiej niż rok temu i lepiej niż w pierwszej połowie 2024 roku. Wyższą sprzedaż widać w obszarze e-commerce, ale też u producentów, którzy realizowali w ostatnich miesiącach zamówienia dla dużych kontrahentów: innych firm czy administracji publicznej. Answear.com – sklep z odzieżą, butami oraz akcesoriami zanotował wzrost przychodów szybszy niż w każdym z dwóch kwartałów br. 

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
Expo w Osace szansą dla polskich firm
Finanse
Zatory płatnicze - wielki problem MŚP
Finanse
Dotacje, innowacje, zrównoważony rozwój – możliwości dla firm w 2025 roku
Finanse
Polska nie wdraża unijnych przepisów na czas. Co za to grozi?
Finanse
Wierzyciele będą musieli zadbać o realizację planu spłaty. Jest projekt ustawy