Reklama

Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Niektóre sklepy z odzieżą i obuwiem radzą sobie lepiej niż przed rokiem, ale np. firmy sprzedające galanterię skórzaną mówią o spadku przychodów z powodu zbyt ciepłej jesieni.

Publikacja: 25.10.2024 16:52

Październikowa aura była niekorzystna dla sklepów odzieżowych

Foto: Adobe Stock

Urszula Zielińska przeanalizowała w „Rz” trzeci kalendarzowy kwartał 2024 r. na rynku odzieżowych detalistów.  W branży widać podmioty, które poradziły sobie w tym okresie lepiej niż rok temu i lepiej niż w pierwszej połowie 2024 roku. Wyższą sprzedaż widać w obszarze e-commerce, ale też u producentów, którzy realizowali w ostatnich miesiącach zamówienia dla dużych kontrahentów: innych firm czy administracji publicznej. Answear.com – sklep z odzieżą, butami oraz akcesoriami zanotował wzrost przychodów szybszy niż w każdym z dwóch kwartałów br. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Rząd podjął decyzję. Obrót akcjami będzie bezpieczniejszy
Finanse
W transakcjach M&A trzeba uwzględnić sankcje. Jak się zabezpieczyć?
Finanse
Miliony złotych za nieterminowe płatności. Znane spółki ukarane
Finanse
Jak to jest ze zwrotem subwencji z tarcz
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama