Aktualizacja: 25.03.2025 17:04 Publikacja: 25.10.2024 16:52
Foto: Adobe Stock
Urszula Zielińska przeanalizowała w „Rz” trzeci kalendarzowy kwartał 2024 r. na rynku odzieżowych detalistów. W branży widać podmioty, które poradziły sobie w tym okresie lepiej niż rok temu i lepiej niż w pierwszej połowie 2024 roku. Wyższą sprzedaż widać w obszarze e-commerce, ale też u producentów, którzy realizowali w ostatnich miesiącach zamówienia dla dużych kontrahentów: innych firm czy administracji publicznej. Answear.com – sklep z odzieżą, butami oraz akcesoriami zanotował wzrost przychodów szybszy niż w każdym z dwóch kwartałów br.
Członkowie władz spółki, która kwalifikuje się do upadłości, mogą odpowiadać odszkodowawczo, nawet jeśli nie moż...
Dla 66 proc. mikro-, małych i średnich firm w Polsce leasing jest najważniejszym źródłem finansowania - wynika z...
Coraz więcej firm chce, żeby pracownicy wrócili do pracy wyłącznie w biurze albo przynajmniej w systemie hybrydo...
Pakiety medyczne, czyli najatrakcyjniejszy w oczach pracowników benefit, mogą w 2025 r. zdrożeć nawet o 30 proc.
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Zostało tylko jedno posiedzenie Sejmu na przyjęcie ustawy, która wydłuża termin na złożenie informacji o skorzys...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas