Nie każdy urlop w informacji o warunkach zatrudnienia

Pracodawca powinien poinformować pracownika wyłącznie o prawie do tych urlopów, które są płatne z jego środków.

Publikacja: 22.06.2023 02:00

Nie każdy urlop w informacji o warunkach zatrudnienia

Foto: Adobe Stock

- Czy w nowej informacji o warunkach zatrudnienia należy wskazać na wszystkie urlopy związane z rodzicielstwem, urlop opiekuńczy, zwolnienia od pracy (siła wyższa, opieka nad dzieckiem)? – pyta czytelniczka.

Nie. Informacja powinna objąć urlop wypoczynkowy i inne urlopy płatne ze środków pracodawcy. Nie informujemy obowiązkowo o wszystkich możliwych odpłatnych zwolnieniach od pracy.

Pozostało 81% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Kadry i Płace
Joanna Kalinowska: Koklusz, odra i covid milsze od szczepionki?
Kadry i Płace
Akta pracownicze. Czy i jak przejść z wersji papierowej na elektroniczną?
Kadry i Płace
PFRON. Od kiedy wyższe dopłaty do pensji niepełnosprawnych?
Kadry i Płace
Czy szef może zmusić pracownika do zaszczepienia się?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Kadry i Płace
Sygnaliści. Co musi zawierać informacja zwrotna?