Tele-przedstawiciel odpowiedzią na potrzeby rynku pracy

W wielu firmach pojawia się nowe stanowisko pracy: tele-przedstawiciel. Do wykonywania na nim zadań potrzebne są inne niż dotąd kompetencje i narzędzia.

Publikacja: 08.11.2020 00:01

Tele-przedstawiciel odpowiedzią na potrzeby rynku pracy

Foto: Adobe Stock

Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że najtrudniejsze decyzje i wyzwania związane z epidemią COVID-19 pracodawcy mają za sobą. Nic bardziej mylnego. Po dylematach związanych m.in. z organizacją pracy w nowej rzeczywistości, kwarantanną, izolacją i wnioskami o wsparcie, przyszła kolej na „remanent" funkcjonujących stanowisk pracy. Widać to szczególnie u pracodawców zatrudniających przedstawicieli handlowych.

Zamiast obowiązków w terenie...

Pozostało 90% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Kadry i Płace
Czy brak odzewu w procesie rekrutacji to dyskryminacja?
Kadry i Płace
Zakaz handlu w niedzielę i święta. Kogo obowiązuje i co grozi za jego łamanie?
Kadry i Płace
Jak łączenie urlopu rodzicielskiego z pracą wpływa na uprawnienia pracownicze?
Kadry i Płace
Czy firmy muszą rozpatrywać zgłoszenia anonimowe sygnalistów?
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Kadry i Płace
Joanna Kalinowska: Sygnaliści - kiedy godzina zero? Od kiedy można zgłaszać nieprawidłowości?