Aktualizacja: 22.11.2020 08:40 Publikacja: 22.11.2020 00:01
Foto: Adobe Stock
Wprowadzenie pracy zdalnej na dużą skalę ze względu na COVID-19 od samego początku rodziło wiele wątpliwości i pytań wśród pracodawców. Zgodnie z obowiązującymi przepisami to na nich – jako administratorach danych – spoczywa nie tylko obowiązek ochrony danych osobowych, ale także przygotowania pracowników do ich odpowiedniego zabezpieczenia.
To zagadnienie jest istotne w szczególności w odniesieniu do osób, które świadczą pracę poza biurem. W związku z tym podkreślano niezbędność zaznajomienia pracowników świadczących pracę w formie zdalnej z zasadami ochrony danych osobowych, dostosowanymi do tej formy.
Niezgodne z przepisami zatrudnianie obcokrajowców może słono kosztować, zwłaszcza gdy pracodawca działa z premed...
Z początkiem czerwca weszły w życie ważne zmiany dotyczące pracy obcokrajowców. Co pracodawca musi sprawdzić, że...
Przy ocenie, czy doszło do mobbingu trzeba będzie kierować się okolicznościami konkretnego przypadku, a nie subi...
Czy wypalenie zawodowe to choroba, na którą można dostać zwolnienie lekarskie? Jak je rozpoznać?
Zaległy urlop wypoczynkowy nie przepada z końcem roku, ale należy go wykorzystać do 30 września następnego roku,...
Skorzystanie przez pracodawcę z odroczenia terminu płatności składek ZUS, na które pracodawca uzyskał dofinansow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas