Aktualizacja: 07.07.2025 05:29 Publikacja: 30.01.2025 14:00
Grzegorz Karolewski, Commercial Director, ETI-Podróże
Foto: tvrp.pl
W tym sezonie wręcz podwoiliśmy naszą ofertę, to najlepsze świadectwo tego, że optymistycznie patrzymy na 2025 rok. I jeżeli na tak popularnym wśród Polaków Bliskim Wschodzie nie stanie się nic złego, będzie sukces- mówi Grzegorz Karolewski, Commercial Director, ETI-Podróże, gość programu Marcina Piaseckiego. Dodaje, że branża liczy na odrodzenie się bardzo popularnych niegdyś kierunków takich jak Tunezja.
Zmieniają się również oczekiwania klientów. – Oprócz wysokiej jakości usług i ceny zaczyna się liczyć dynamiczne podejście operatorów, możliwość doboru przez klientów odpowiadających im usług i rezygnacji z innych – mówi Karolewski.
Jak unikać pułapek finansowych na wakacjach, jak zaplanować wydatki na wakacjach, żeby i odpocząć i nie żałować...
- Niespłacone alimenty sięgają dziś 16,384 mld złotych, dłużników alimentacyjnych mamy ponad 292 tys. Ta kwota...
- Żeby Polska nie była tylko hubem logistycznym, ale żeby uczestniczyła w odbudowie Ukrainy, potrzebne są działa...
Jak wygląda dzisiaj rynek scenariopisarski w Polsce? Czy sztuczna inteligencja jest w stanie napisać scenariusz?...
Bardzo zimny maj nie przysłużył się plonom, Na szczęście zaczęło padać
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas