Aktualizacja: 23.05.2025 10:15 Publikacja: 30.01.2025 14:00
Grzegorz Karolewski, Commercial Director, ETI-Podróże
Foto: tvrp.pl
W tym sezonie wręcz podwoiliśmy naszą ofertę, to najlepsze świadectwo tego, że optymistycznie patrzymy na 2025 rok. I jeżeli na tak popularnym wśród Polaków Bliskim Wschodzie nie stanie się nic złego, będzie sukces- mówi Grzegorz Karolewski, Commercial Director, ETI-Podróże, gość programu Marcina Piaseckiego. Dodaje, że branża liczy na odrodzenie się bardzo popularnych niegdyś kierunków takich jak Tunezja.
Zmieniają się również oczekiwania klientów. – Oprócz wysokiej jakości usług i ceny zaczyna się liczyć dynamiczne podejście operatorów, możliwość doboru przez klientów odpowiadających im usług i rezygnacji z innych – mówi Karolewski.
Świat funduszy private equity niespecjalnie przejmuje się wyborami w Polsce, za to AI - tak
- Czym jest obniżka stóp? Obniżka stóp jest sygnałem, na który czeka niezdecydowany klient, który potrzebuje teg...
- Nowym trendem jest, że klienci często podążają za kierunkami promowanymi przez influencerów. Natomiast później...
Znów mamy intensywną akcję kredytową. To znaczy, że liczymy na obniżki oprocentowania i jesteśmy optymistami
Na 99 proc. nie grozi nam już pięcioprocentowy wzrost cen
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas