Aktualizacja: 13.04.2025 03:12 Publikacja: 30.01.2025 14:00
Grzegorz Karolewski, Commercial Director, ETI-Podróże
Foto: tvrp.pl
W tym sezonie wręcz podwoiliśmy naszą ofertę, to najlepsze świadectwo tego, że optymistycznie patrzymy na 2025 rok. I jeżeli na tak popularnym wśród Polaków Bliskim Wschodzie nie stanie się nic złego, będzie sukces- mówi Grzegorz Karolewski, Commercial Director, ETI-Podróże, gość programu Marcina Piaseckiego. Dodaje, że branża liczy na odrodzenie się bardzo popularnych niegdyś kierunków takich jak Tunezja.
Zmieniają się również oczekiwania klientów. – Oprócz wysokiej jakości usług i ceny zaczyna się liczyć dynamiczne podejście operatorów, możliwość doboru przez klientów odpowiadających im usług i rezygnacji z innych – mówi Karolewski.
Na szczęście wpływ ceł na polską gospodarkę będzie niewielki. Nawet gdy ucierpi Unia
Amerykański prezydent nie przewidział skutków swoich działań
- W marcu inflacja cen żywności wyniosła 6,7 proc, to jest nadal dość silny wzrost, szczególnie, że cel inflacyj...
- Polska może stracić jakąś część z wartego 300 mln euro eksportu swoich części samochodowych, które wysyła zaró...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Opracowanie nowych rozwiązań w medycynie to wiele lata pracy i potężne pieniądze. Polskich firm najczęściej na t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas