Aktualizacja: 01.06.2025 02:05 Publikacja: 30.01.2025 14:00
Grzegorz Karolewski, Commercial Director, ETI-Podróże
Foto: tvrp.pl
W tym sezonie wręcz podwoiliśmy naszą ofertę, to najlepsze świadectwo tego, że optymistycznie patrzymy na 2025 rok. I jeżeli na tak popularnym wśród Polaków Bliskim Wschodzie nie stanie się nic złego, będzie sukces- mówi Grzegorz Karolewski, Commercial Director, ETI-Podróże, gość programu Marcina Piaseckiego. Dodaje, że branża liczy na odrodzenie się bardzo popularnych niegdyś kierunków takich jak Tunezja.
Zmieniają się również oczekiwania klientów. – Oprócz wysokiej jakości usług i ceny zaczyna się liczyć dynamiczne podejście operatorów, możliwość doboru przez klientów odpowiadających im usług i rezygnacji z innych – mówi Karolewski.
Jak oszczędzać w czasie spadających stóp procentowych? - Właśnie w momencie, gdy widzimy, że realnie tracimy swo...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
- Przygotowaliśmy 40 formatek projektów tego, co powinno być zmienione na rynku kapitałowym – mówi Jacek Socha,...
Mocniejsza obecność francuskich firm w energetyce jądrowej i obronności
Świat funduszy private equity niespecjalnie przejmuje się wyborami w Polsce, za to AI - tak
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
- Czym jest obniżka stóp? Obniżka stóp jest sygnałem, na który czeka niezdecydowany klient, który potrzebuje teg...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas