Aktualizacja: 05.06.2025 22:53 Publikacja: 31.01.2025 14:00
Maia Mazurkiewicz, Prezeska Fundacji PZU
Foto: tvrp.pl
Platformy społecznościowe, które podsuwają nam najróżniejsze oferty promocyjne nie dość, że na tym znakomicie zarabiają, to jeszcze wiedzą o nas więcej niż my wiemy o sobie – mówi Maia Mazurkiewicz, prezeska Fundacji PZU, gość programu Marcina Piaseckiego. – Algorytmy potrafią śledzić nasze emocje czy ruch oczu, sprawdzać odporność na dezinformację. A najczęściej jest ona niestety niska, dajemy ponieść się emocjom generowanym w sieci – dodaje.
Jak się przed tym bronić? – Wziąć głęboki oddech, zastanowić się, zahamować, nie dać ponieść się emocjom i choć krótko krytycznie pomyśleć – radzi gość Marcina Piaseckiego.
Rząd Friedricha Merza na razie bardziej skupia się na sprawach zagranicznych niż gospodarce. Współpraca z nowym...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Jak oszczędzać w czasie spadających stóp procentowych? - Właśnie w momencie, gdy widzimy, że realnie tracimy swo...
- Przygotowaliśmy 40 formatek projektów tego, co powinno być zmienione na rynku kapitałowym – mówi Jacek Socha,...
Mocniejsza obecność francuskich firm w energetyce jądrowej i obronności
Świat funduszy private equity niespecjalnie przejmuje się wyborami w Polsce, za to AI - tak
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas