Aktualizacja: 12.07.2025 17:37 Publikacja: 31.01.2025 14:00
Maia Mazurkiewicz, Prezeska Fundacji PZU
Foto: tvrp.pl
Platformy społecznościowe, które podsuwają nam najróżniejsze oferty promocyjne nie dość, że na tym znakomicie zarabiają, to jeszcze wiedzą o nas więcej niż my wiemy o sobie – mówi Maia Mazurkiewicz, prezeska Fundacji PZU, gość programu Marcina Piaseckiego. – Algorytmy potrafią śledzić nasze emocje czy ruch oczu, sprawdzać odporność na dezinformację. A najczęściej jest ona niestety niska, dajemy ponieść się emocjom generowanym w sieci – dodaje.
Jak się przed tym bronić? – Wziąć głęboki oddech, zastanowić się, zahamować, nie dać ponieść się emocjom i choć krótko krytycznie pomyśleć – radzi gość Marcina Piaseckiego.
Jak unikać pułapek finansowych na wakacjach, jak zaplanować wydatki na wakacjach, żeby i odpocząć i nie żałować...
- Niespłacone alimenty sięgają dziś 16,384 mld złotych, dłużników alimentacyjnych mamy ponad 292 tys. Ta kwota...
- Żeby Polska nie była tylko hubem logistycznym, ale żeby uczestniczyła w odbudowie Ukrainy, potrzebne są działa...
Jak wygląda dzisiaj rynek scenariopisarski w Polsce? Czy sztuczna inteligencja jest w stanie napisać scenariusz?...
Bardzo zimny maj nie przysłużył się plonom, Na szczęście zaczęło padać
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas