Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak sklepy stacjonarne chcą współżyć z online

Koszty handlu rosną. Nie tylko offline, ale także online. Jeden kanał nie może istnieć bez drugiego.

Publikacja: 16.10.2025 14:00

Waldemar Ciępka, dyrektor generalny Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług

Waldemar Ciępka, dyrektor generalny Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług

Foto: podcasty.rp.pl

Sklepy stacjonarne - jak funkcjonują w obliczu ofensywy handlu w sieci, platform zakupowych i coraz szerszego wykorzystania sztucznej inteligencji? Jaką strategię przyjmują zarówno najemcy jak i właściciele centrów handlowych – mówi o tym Waldemar Ciępka, dyrektor generalny Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, gość programu Marcina Piaseckiego.

- Opłacać się będzie tylko wtedy, kiedy nastąpi odpowiednia też ocena tych relacji między rynkiem online'owym i offline'owym. Bo koszty działalności w offline'ie, one są od wielu lat znane, niestety one rosną. Koszty działalności online'ie, czyli w internecie, też nie są już takie tanie, jak były na początku.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Magazyn o biznesie
Operator wyjaśnia, jak działa system kaucyjny
Magazyn o biznesie
Jacek Socha: trzeba wyraźnie wskazać, kto może produkować drony
Magazyn o biznesie
Polska ma superkomputer
Magazyn o biznesie
Jak rozwiązać problem amunicji do artylerii
Magazyn o biznesie
Dr Rafał Kieszek: Wyprowadzimy startupy z doliny śmierci
Reklama
Reklama
Reklama