W najnowszym odcinku podcastu „Nawigatora Prawnego” rozmowa z Joanną Ryczek, adwokat z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy. W programie omówimy cztery historie oparte na realnych dylematach, z jakimi mierzą się pracodawcy i pracownicy w polskich firmach. Od nieudanej kampanii z „kupionymi zasięgami” po proces za naruszenie dóbr osobistych – rozmawiamy o tym, co warto wiedzieć, zanim firma wejdzie we współpracę z influencerem.
Dowiesz się:
- Jak sprawdzić, czy influencer ma realny wpływ na swoją społeczność?
- Czym grozi nieoznaczanie materiałów sponsorowanych i jak wygląda obecna linia orzecznicza UOKiK?
- Gdzie kończy się prawo do krytyki, a zaczyna odpowiedzialność za słowo?
- Czy influencer ponosi odpowiedzialność za wprowadzanie konsumentów w błąd?
- Jakie granice obowiązują przy publikacji informacji o osobach trzecich – zwłaszcza w kontekście postępowań karnych?
Podcast „Nawigator Prawny” to trzy case studies – cztery sytuacje, w których właściciele firm zadają kluczowe pytania dotyczące prawnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej. Wraz z ekspertami szukamy praktycznych odpowiedzi. Chcesz mieć pewność, że Twoje działania są zgodne z przepisami, a jednocześnie wspierają rozwój biznesu? Posłuchaj, jak na realne wątpliwości przedsiębiorców odpowiadają eksperci. Przekładamy przepisy na jasny język i podpowiadamy, jak bezpiecznie poruszać się po prawnym labiryncie.
Podcast powstał w ramach współpracy z siecią Kancelarie RP.