Reklama

E-handel sposobem na ekspansję

Wiele mniejszych firm z sektora MŚP od początku istnienia upatruje swej szansy w eksporcie w formule transgranicznej sprzedaży internetowej. Pomagają w tym market places oraz portale wspierające e-commerce.

Publikacja: 28.04.2023 00:53

Eksperci postrzegają e-commerce jako poważny kanał zagranicznej sprzedaży firm z sektora MŚP

Eksperci postrzegają e-commerce jako poważny kanał zagranicznej sprzedaży firm z sektora MŚP

Foto: Artur Osiecki

Partnerem relacji jest PAIH

O handlu elektronicznym dyskutowano na jednym z paneli podczas tegorocznego, 15. już Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Debatę zatytułowano „E-commerce – szansa dla mniejszych firm”. Jak wskazał Damian Wiszowaty, prezes firmy Gonito, ekspert e-commerce ostatni rok nie był jednak dobry dla e-handlu, tak w Europie, jak i na świecie. – Po raz pierwszy doświadczyliśmy spadków. Teraz mamy do czynienia znów ze wzrostem. E-commerce wraca do liczb z 2019 r. Sprzedaż międzynarodowa cross-border jest jednym z kół ratunkowych, z których mogli skorzystać polscy przedsiębiorcy, bo rynek krajowy nie jest przecież z gumy – analizował Wiszowaty.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama