Aktualizacja: 18.05.2025 20:53 Publikacja: 28.04.2023 00:53
Eksperci postrzegają e-commerce jako poważny kanał zagranicznej sprzedaży firm z sektora MŚP
Foto: Artur Osiecki
Partnerem relacji jest PAIH
O handlu elektronicznym dyskutowano na jednym z paneli podczas tegorocznego, 15. już Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Debatę zatytułowano „E-commerce – szansa dla mniejszych firm”. Jak wskazał Damian Wiszowaty, prezes firmy Gonito, ekspert e-commerce ostatni rok nie był jednak dobry dla e-handlu, tak w Europie, jak i na świecie. – Po raz pierwszy doświadczyliśmy spadków. Teraz mamy do czynienia znów ze wzrostem. E-commerce wraca do liczb z 2019 r. Sprzedaż międzynarodowa cross-border jest jednym z kół ratunkowych, z których mogli skorzystać polscy przedsiębiorcy, bo rynek krajowy nie jest przecież z gumy – analizował Wiszowaty.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas