Oszast: Małe i średnie firmy też mogą eksportować

Korzystając z wiedzy nabytej przez wiele lat od zagranicznych inwestorów rodzime przedsiębiorstwa powinny kierować się mocniej w stronę sprzedaży i ekspansji zagranicznej - mówi Grzegorz Oszast, członek zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Publikacja: 27.04.2023 00:07

Grzegorz Oszast, członek zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) podczas wywiadu w studi

Grzegorz Oszast, członek zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) podczas wywiadu w studio "Rzeczpospolitej" na XV Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach

Foto: Michał Ostrowski

MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z PAIH

Od lat jako kraj przyjmujemy inwestycje zagraniczne, kapitał, know-how. Czy to nie najwyższy czas, aby korzystając z nabytej już dzięki temu wiedzy bardziej skoncentrować się na rozwijaniu eksportu?

Pozostało 97% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii