Aktualizacja: 17.06.2025 16:44 Publikacja: 17.03.2025 04:50
Foto: Adobe Stock
Jesteśmy jednostką organizującą różnego rodzaju konferencje. Część z nich ma formułę stacjonarną, część online. Najczęściej nabywcami świadczeń są firmy oraz różne instytucje (np. gminy, instytuty badawcze, szpitale czy uczelnie publiczne). Zdarza się jednak, że uczestnictwo w konferencji wykupi osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej (konsument). Jak po zmianach wprowadzonych w przepisach w 2025 r. należy rozliczyć sprzedaż uczestnictwa w konferencji w formule online, gdy nabywcą jest konsument mieszkający za granicą? – pyta czytelnik.
Wielu bardzo młodych ludzi, nie tylko w Polsce, chciałoby być influencerem i żyć z zamieszczania treści w mediac...
Gdy polska spółka wypłaci zagranicznemu podmiotowi dywidendy, odsetki i należności licencyjne powyżej limitu 2 m...
Organy podatkowe często uznają, że przekazanie towaru podmiotowi podszywającemu się pod kontrahenta skutkuje obo...
Media (woda/ścieki, prąd, gaz, ciepło) dostarczane do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku, gdzie jest...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Branżę influencerów charakteryzują (i kuszą) szerokie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów. Natomiast na gr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas