Aktualizacja: 13.01.2017 06:09 Publikacja: 12.01.2017 18:15
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Każdy może zamieszczać filmy w mediach społecznościowych, a coraz więcej osób czyni z tego z źródło zysków. Twórcy na YouTubie zarabiają na reklamach wyświetlanych przy filmach oraz współpracy z markami. Zarabianie umożliwiają też takie platformy jak indaHash. Influencerzy muszą jednak pamiętać, że zyskiem należy podzielić się z fiskusem. Pozostaje pytanie jak.
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas