Aktualizacja: 13.01.2017 06:09 Publikacja: 12.01.2017 18:15
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Każdy może zamieszczać filmy w mediach społecznościowych, a coraz więcej osób czyni z tego z źródło zysków. Twórcy na YouTubie zarabiają na reklamach wyświetlanych przy filmach oraz współpracy z markami. Zarabianie umożliwiają też takie platformy jak indaHash. Influencerzy muszą jednak pamiętać, że zyskiem należy podzielić się z fiskusem. Pozostaje pytanie jak.
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas