Aktualizacja: 04.03.2015 02:00 Publikacja: 04.03.2015 02:00
- Spółka jest producentem materiałów budowlanych. Planuje użyczanie zewnętrznych tablic/banerów reklamowych swoim odbiorcom, którzy prowadzą sprzedaż produktów spółki. Będzie na nich umieszczona informacja i/lub reklama produktów dostępnych w danym punkcie sprzedaży. Jaki wpływ będzie miało takie użyczenie na rozliczenia podatkowe spółki? – pyta czytelnik.
W praktyce tablice lub banery reklamowe są często użyczane (nieodpłatnie) kontrahentom prowadzącym sprzedaż produktów firmy będącej właścicielem tablicy lub baneru. Takie użyczenie ma na celu umieszczanie na nich informacji lub reklamy towarów producenta, jakie można nabyć u tego kontrahenta. Tablica lub baner wystawione przez takiego kontrahenta na widok publiczny będą jednocześnie promować sprzedaż produktów producenta i dany punkt ich sprzedaży.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas