Aktualizacja: 12.12.2014 09:07 Publikacja: 12.12.2014 05:40
Foto: Fotorzepa, Kuba Krzysiak
Prowadzę działalność gospodarczą, mam dwie kasy fiskalne. Co to znaczy, że mają one spełniać określone kryteria? Dowiedziałem się też, że powinienem prowadzić ewidencje na zwroty i reklamacje oraz ewidencje dotyczące pomyłek. Jak takie ewidencje wyglądają? Co należy w nich zamieścić? – pyta czytelnik.
Nawet jeśli podatnikowi nie zdarzają się pomyłki lub nie ma tzw. zwrotów towarów czy reklamacji świadczonych usług, to musi założyć dwie odrębne ewidencje służące ujmowaniu takich zdarzeń. Nie ma znaczenia, że nie będzie w nich żadnych zapisów.
Nawet gdy podatek się przedawni, będzie można ścigać podatnika za przestępstwo z nim związane – zakłada projekt...
Drobne rzeczy sprowadzane spoza Unii Europejskiej mogą być zwolnione z VAT. Niezależnie od tego, czy nabywca prz...
Oddział spółki zagranicznej, która ma już NIP, nie musi mieć drugiego, własnego, żeby wywiązywać się z obowiązkó...
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas